FTD hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chillingden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2010
hallo iedereen

ik heb sinds kort windows 7 op mijn computer staan. Hiervoor had ik windows vista. Daarop werkte ik ook al met FTD. Nu met windows 7 wil ik er ook mee werken maar kan hij allleen maar posts vinden van 2 weken. Ik heb al de instellingen vernadert maar hij blijft maar weinig posts geven. Hoe kan dat?

Ik word er ******ziek van. Voorheen had ik altijd een tijd noidig om een lijst van bv hd films tre doorzoeken en mnu ben ik met een paar sec klaar

Please help me

Grt chillingden

* Downloaden van een database (url's zie download-locaties of bijgeleverd bestand DownloadLinks.txt)
* Aanpassen van de historie in FTD tot maximaal 365 dagen
* Aanpassen van het aantal items wat in een overzicht getoond wordt
* Aanpassen van de datum van de laatste update ("voor wie echt niets wil missen")

Het programma heeft de optie om een database aan te wijzen voor vervanging, maar ook de optie om op een (door de gebruiker te kiezen) schijf alle aanwezige databases te vervangen en alle ftd-instellingen aan te passen aan de eerder ingevoerde opties.

De stappen:
1) Sluit FTD. Let op dat FTD niet in het systeemvak naast de klok actief blijft!
2) Download het programma (http://members.home.nl/wantos/app/FTDDB_Downloader.zip)
3) Het programma is ingepakt in .zip-formaat. Pak alle bestanden uit.
4) Start het programma en voer de instructies uit
Belangrijk: Onder Vista en Windows 7: Als UAC aan staat (=standaard) het programma starten als administrator (dus met de rechter muisknop op 't programma klikken en kiezen voor "Uitvoeren als Administrator")
5) Sluit het programma
6) Start FTD
7) Doe een update.
8) Als je 50 update-pakketten opgehaald hebt, doe nog een update
9) Klaar. Je bent nu helemaal bij.

zie topic op ftd
http://forum.ftd.nu/showpost.php?p=2305891&postcount=138

Welkom op Helpmij.nl:)

Misschien een tip voor de volgende keer, maak een backup van de FTD installatie folder. Installer FTD op je nieuw geinstalleerde Windows en kopieer daarna je backup eroverheen en laat de bestanden vervangen. Je hebt hierna de hele lijst weer terug inclusief je "Watchlist".

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan