ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Wil het programma FTDv3 installeren op mijn computer, maar hij geeft een foutmelding. Ik heb deze computer net een paar dagen. Windows XP pack 2 is erop geinstalleerd, ligt het soms daaraan, weet iemand dat? Wat is eraan te doen?

Nieuwe computer kopen :D Grapje.....

Geef de foutmelding eens dat is wat makkelijker om te antwoorden.

Ik weet eigenlijk niet wat ik uit die foutmelding op moet schrijven voor jullie. ik haak er wat uit en zie dan wel.
Modname:kernel32.dll

Of moet ik eerst FTD-Remote aanklikken en een id nummer invullen? Zo ja, wat is het nummer of hoe kom ik eraan?

Ik heb waarschijnlijk de oplossing op internet gevonden.
Ik moet regsvr32.midas.dll uitvoeren.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen en kan het geen kwaad?

Ik wilde het programma FTDv3 installeren op mijn pas aangekochte computer met hierop Windows XP pack2.
Op mijn vorige computer waarop win98 stond deed het programma het tedeloos, maar hij geeft nu een foutmelding als ik hem wil opstatrten. Iets met kernel.dll
Nu heb ik misschien de oplossing gevonden ergens op internet. Ik moet regsvr32 midas.dll uitvoeren. Weet iemand of dat klopt en hoe ik het moet doen? Moet er een spatie tussen de 2 en de m?

Voer het volgende uit in....
Start->Uitvoeren (Start->Run) ...
en vul in: regsvr32 midas.dll

Succes :)

Start->Uitvoeren heb ik gedaan. Heb het ingetypt en dan? OK. Run kan ik niet vinden, is misschien een domme vraag, maar ik ben maar een leek en ben bang het verkeerd te doen.

Als jij de nederlandse xp hebt dan heb jij geen run.
Dan is ok genoeg.

Ik ben bezig geweest met wat tazman als oplossing gaf op spidow.nl. De computer geeft aan dat het schadelijke gevolgen kan hebben voor het systeem.
Wat moet ik er nu mee? Heeft iemand daar ervaring mee?

heb de berichten van beide topic maar samen gevoegt en berichten die verder niks met de vraag te maken hebben verwijderd.

@ haan50,

omdat je een dll file wilt invoegen zal windows inderdaad zeggen dat dit schadelijke gevolgen kan hebben.
Je kunt dus of de gok moeten nemen dat het werkt of niet en zonder ftd moeten.

@Eric_Daleboudt,

Met ftd kun je kijken wat er zoal in de niewsgroepen gepost wordt.
Het is geen programma waar je iets mee kan downloaden maar puur om te kijken wat mensen zoal posten in de newsgroepen.

Door Tazman ben ik verwezen naar www.spidow.nl, maar het klopt niet wat er staat.
Ik zou moeten zien: Microsoft...............copyright...........
Ik kom echter in het venster van openen met en dan geeft hij aan windows-opdrachtprocessor.
Wie weet hoe nu verder te gaan?

Dan heb ik de eerder genoemde manier nog geprobeerd n.l. Start.uitvoeren. Hij zegt dan dat hij niet kan vinden waar dat bestand staat. Wil iemand die het weet even helemaal intypen hoe het dan moet op deze manier?

je gaat naar start daar vindt je een knopje uitvoeren als je daarop klikt opent er een schermpje waarin je typt cmd en klik op enter.

nu opent er een dos scherm waar je die regel van dat dll kan typen.

Heb het uitgevoerd en op enter gedrukt en krijg het bericht: wordt niet herkent als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand

Heb het nog eens geprobeerd en krijg nu: het in het geheugen laden van de bibliotheek (midas.dll) is mislukt. Kan opgegeven module niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan