FTDv3.8 HEEEELP !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

XRamon101X

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
25
Hallo,
Ik heb sinds kort Grabit met daarbij FTD. Ik heb een account gemaakt op FTD
en daarmee ingelogd. Toen heb ik het programma geupdated (en dan moet ie ongeveer
48 pakketjes uitpakken ofzo...) maar als ik dan iets zoek, naar bijv het DS spel Harvest Moon (love that game :love: ) dan vind ie alleen maar 1 of andere Harvest moon voor PS2. Terwijl op nzbindex.nl talloze zoekresultaten staan.... Heeft iemand een idee om FTD ECHT te updaten zodat ALLES erin komt te staan???

IK HOOP DAT IEMAND ME KAN HELPEN... IK REAGEER Z.S.M TERUG!
 
FTD laat alleen posts zien,

die van mensen komen die het op FTD gepost hebben.

Dus gespot hebben, of zelf hebben geupload.

Ftd laat dus niet alle NZB's van alle usenets zien

Hoop dat je vraag hiermee is opgelost.

Mvg, Dherder
 
Ftd maakt op je computer een database aan waar alle spots in komen te staan. Hij haalt bij het updaten maar een beperkt aantal spots op.

Kijk eens op het ftd-forum als ik me niet vergis kun je daar wel een draadje vinden over de 'cache' Er zijn er die twee jaar spots online zetten om je 'cache' te vullen bij een nieuwe installatie.

Verder moet je bij het config-scherm in FTD bij geavanceerd de 'Maximaal aantal spots uit database tonen' op 2000 zetten. En de 'Itmes verwijderen indien ouder dan' op het aantal dagen dat je server retentie heeft.
 
Hee, bedankt voor jullie reacties.

Dherder: Ik zag een keer in de handleiding van FTD (op binaries4all.com) dat iemand naar Quickpar zocht. Ik ik hierna zoek dan kom ik helemaal niks tegen over quickpar. Dus ik weet zoieso dat ik minder spots krijg dan anderen.

petje11: Ik kan nergens 'cache' vinden op het FTD forum, zou je mij de link kunnen sturen?
En wat bedoel je met deze zin: Er zijn er die twee jaar spots online zetten om je 'cache' te vullen bij een nieuwe installatie.
 
Alsjeblieft: Klik hier

Oh, en Quickpar heeft helemaal niets met het aantal spots te maken. Maar dat is een progje om eventuele beschadigde bestanden te repareren. Ik denk dat je binaries4all nog maar eens goed moet lezen.
 
Laatst bewerkt:
SUPER BEDANKT PETJE11!!!!
Dankzij gewoon de database te vervangen met die van iemand anders
is het gelukt! SUPER!!

Ik kan nu weer harvest moon vinden xD

Even terugkomend op dat Quickpar gedeelte,,, dat was even een voorbeeld dat
diegene die quickpar spot wél kon zien, maar ikke niet,, (MAAR NU WEL!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan