FTDv3 hoe downen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal

Ik heb een vraagje,ik heb me gister aangemeld bij eweka,grabit geinstalleerd en FTD.
Ik ben een beginnelingetje:(
Maar ik begrijp die FTD niet helemaal,ik heb bijvoorbeeld een muziek-dvd gevonden. Maar hoe download ik dat?? binairies4all heb ik al aardig doorgespit maar eigenlijk snap ik die FTD niet helemaal.
Oke ik kan daar post bekijken,maar hoe verder??
IK hoor iedereen: ik neem hem mee,ik neem hem mee.

Er zullen best wat mensen zijn die me dat kunne uitleggen hahahaha hobie1 de beginneling!!!

groet van hobie1:thumb:

Wanneer je in FTD iets gevonden hebt wat je leuk lijkt, dan zul je of via de nieuwsgroepen moeten zoeken naar de specifieke bestanden of wat gemakkelijker is via een NZB site een NZB file aanmaken.
Op binaries4all kun je ook een handleiding vinden voor FTD watchdog. Watchdog kan in de gaten houden of er posts zijn die jij interessant vindt. Maar voegt ook een aantal knoppen toe in het FTD programma, zodat je direct vanuit een post kan zoeken op een NZB site.
Hiervan heb ik een plaatje bijgevoegd.

De NZB laad je dan weer in Grabit.

Bijlagen

• ScreenHunter_01.png
    ScreenHunter_01.png
    10,3 KB · Weergaven: 52
google eens naar koalaftd installeer deze en start deze op in plaats van de normale ftd.

Je krijgt dan een extra button(instelbaar)in ftd naar nzbsites met betrekking op die post.
nzb importeren in je newsreader en de rest gaat vanzelf.

thanks voor de informatie maniac300 en jackall..:thumb:

Ik begin het te snappen..
Dat ik dit niet eerder aan nieuwsgroepen ben begonnen zeg:D

groet van hobie1

Ben zelf ook nog niet heel lang bezig, binaries4all heeft me aardig op weg geholpen.
KoalaFTD heb ik zelf ook gebruikt, maar de combo FTD + watchdog vind ik persoonlijk wat fijner werken.
Maar als je eenmaal een beetje door hebt hoe het werkt komt de rest vanzelf wel.

Als met FTDv3 werk staat er ook altijd een nzb, waarvan je automatisch een nzb die kan opstarten.
De Quickpar en winrar heb je ook nodig om progr.. uit te pakken en te compileren.

NZB progr. YABSE, Newzleech en NZBnindex en Binsearch

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan