FTP=adres werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
hai lezers.

Heb sinds kort Mozila Firefox 7.1. Weet niet of dit ermee te maken heeft, maar kan sinds kort mijn FTP-adrfes niet meer gebruiken. Heb Chello met het FTP adres: 'members.chello.nl , Amsterdam dus. Kan nu oa de programma's 'Active Webcam' en 'Wapicode', foto album, ftp://vuurvlieg22@wapicode.com, en de files erbij behorend, niet meer naar het net uploaden. Wie kan mij helpen?

Er zijn de laatste tijd nogal wat problemen met de Webmail en de FTP-servers van UPC.

Ik denk dan ook dat het daaraan zal liggen dat het moment niet werkt.

Wat krijg je voor foutmelding? Onlangs nog een firewall geinstaleerd?

Groeten Oossie

Hi Oosie,

Dit is de melding: kan geen contact maken met FTP-adres: members.chello.nl

is nu vollediger: server...
15-12-2005 14:25:04, Camera 1: Cannot connect to the "members.chello.nl" FTP server. Check the user name and password.
15-12-2005 14:25:04, Camera 1: Connecting to the "members.chello.nl" FTP server...
15-12-2005 14:25:05, Camera 1: Cannot connect to the "members.chello.nl" FTP server. Check the user name and password.
15-12-2005 14:25:05, Camera 1: Connecting to the "members.chello.nl" FTP server...
15-12-2005 14:25:05, Camera 1: Cannot connect to the "members.chello.nl" FTP server. Check the user name and password.
15-12-2005 14:25:15, Ca

Volgens mij kun je met Firefox niet de ftp uploadfunktie gebruiken.
Probeer het eens met IE.

Anders een ftp progje pakken.

:cool:

Hi Peter,

Wel een gedoe. Moest inderdaad IE gebruiken om de webcam naar het net op te loaden. Daar zal nog hard aan gewerkt moeten worden bij Mozilla. Moet nu elke keer IE opstarten bij deze kwestie. Heb ook de HTTP server gebruikt, daarbij doet hij het ook allleen met IE.

Oosie, jij ok bedankt voor je reactie.

Graag gedaan, blij dat het opgelost is.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan