ftp beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy_n

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Hallo allemaal,

is er een proggie om je ftp te beveiligen????

als iemand eenmaal je adres heeft kan die elke keer zo bij je index. Toen er nog niet zoveel opstond vond ik het nog niet zo'n probleem, maarja...

greetz

Roy

Je kan om de paar weken je login: pass of poort veranderen, kunnen ze hammeren wat ze willen.

als het gaat om een ftp server, dan kan je iedereen afzonderlijk accounts uitreiken zodat je altijd weet wie wat doet etc

www.ftp-hulp.tk

staat veel op

ja het gaat om een ftp server, ik weet dat er zo'n proggie bestaat want als ik bij 1 iemand zijn

bijv: ftp/home.hccnet/A.achternaam dan verschijnt er een popup venster en daar moet ik username en password invullen... dan kom ik pas in zijn ftp... ik heb het al wel eens gevraagd aan hem maar reageren doet ie niet.. althans nog niet.

ftp-en kan je beter met een extern programma doen dan met explorer oid

kijk maar eens op mijn site dan vindt je genoeg mogelijkheden!

ja okee Jeroen dat doe ik al ik werk met Ws-ftp

ik geef je de link: http://home.hccnet.nl/r.nathalia/Living and giving/

Ik had het er ook over met een collega toen ik op mijn werk zat, hij wist niet wat ik bedoelde, dus bij wijze van uitleg kon ik dat bij jou link doen want ik zag dat jij ook bij hcc zit bij tools and tips.

Dus ik haal alles weg tot jou naam en wat zie ik....

!!ERROR!! YOU ARE NOT ALLOWED TO SEE THE DIRECTORY LISTING ON THIS SERVER !!ERROR!!

Kijk dat wil ik ook hebben daar ben ik naar op zoek, of een popup venster die zegt: hee ventje je mag wel naar binnen maar dan heb je wel een pass nodig

hopende dat jullie mij kunnen helpen.

Ps. Site is nog bij lange niet af alles staat doorelkaar enzo...moet je maar niet op letten LOL

Groetjes Roy

hey roy

over beveiliging van je site kan ik zeggen dat de meest gebruikte methode via het bestand ht.access gaat zoek maar eens met google
en die van mezelf is heel simpel
zorg dat in de start directory van je homepage, dus na je naam een index staat zoals bij mij, alles wat je daarna maakt op je homepageruimte zet je in een extra map dus bv piet.jansen/homepage
in homepage zet je je echte pagina
suc6!

Ja alles is gelukt, duurde ff omdat ik in de tussen tijd op wintersport was

bedankt voor jullie hulp

groetjes Roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan