ftp: cd naar een directory met een spatie in de naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

rberkers

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Ik ben bezig een FTP-script te maken dat 's nacht bepaalde bestanden van onze lokale website naar onze website moet overzetten. Dat is niet het probleem, ik heb al vaak genoeg van deze scripts gemaakt.

Maar nu loop ik tegen iets nieuws aan. Andere gebruikers werken via Windows op onze website. Nu heeft iemand daar de directory "/Live site" aangemaakt.
Tot nu is het mij nog niet gelukt om het binnen de FTP-shell het cd commando naar deze directory succesvol te laten verlopen dus "cd /Live Site"
Truukjes die ik van Windows ken met "" werken helaas niet.

Iemand een idee?
(Ik kan helaas de naam van de directory niet zomaar veranderen. Deze wordt gebruikt in een applicatie).

Rob

enkele ' eromheen werkt ook niet? '/Live Site'

Plaats anders het script ook even misschien is er een andere manier om er "Omheen" te komen
Bijvoorbeeld door de directory "hoger" te .tgz-en en op de nieuwe locatie weer te un-tgz-en?

Laatst bewerkt:
Nee, helaas werken enkele ' ook niet.

Het script is simpel en "straight forward":

"username"
"Password"
Bin
lcd /pub/Website
cd /Live site/database/upload
mput *
bye

Op die "cd /Live site/database/upload" gaat ie dus de mist in.

Groeten,
Rob.

Zo moeilijk is het niet: gewoon cd "pathnaam"
Dus gewoon " er omheen zetten, dat moet echt werken!

Psst in het starttopic van oktober had de ts reeds aangegeven dat dat niet een oplossing was

en sinds oktober was er ook geen antwoord van ts dus of het is reeds opgelost of het was niet meer nodig ;)

dan doen we deze op slot en verzoek ik chrizzieej om in het vervolg even te kijken of het topic aleen "belegen" datum heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan