FTP download site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is gewoon webhosting / server-ruimte waar ze een PHP script op draaien dat je de bestanden in een map kan zien..

Als je hier geen ervaring mee heb is er altijd een externe hardeschijf als je, je data ook op een andere plaats wilt opslaan.

Zo'n soort view krijg je automatisch; gewoon geen index.html of index.php in je map zetten :)

De meeste webservers geven (of hebben een optie om dat aan te zetten) een lijst van de files in de map, die je vervolgens kunt downloaden.

En die heel veel ruimte die koop je gewoon bij een provider, zo lastig is dat niet ;)

Ja denk je dat ik dat niet wist, maar ik bedoel een site als je dan op een spel een server in gaat en dan een map wil spelen die je nog niet hebt download hij die automatisch en dat bestand haalt hij dan van een site. die site heeft een url en dat heet de dl_url download url die moet de server weer invoeren in zijn server.cfg en als jij dan op die server komt weet je computer dat hij van die site die map eraf moet halen en in die map op je pc moet zetten. snap je wat voor site ik bedoel.

edit:

alleen ik heb er wel een nodig met veel ruimte 100gb ofzo.

Laatst bewerkt:
Eh, voor een hoster met 100gb, zie mijn eerdere post, die kun je gewoon kopen.

Voor een spel dat automatisch download heb je eerst een spel nodig, en dan kun je die functionaliteit lekker zelf maken. Bestaande spellen hebben die functie al, en als ze hem niet hebben kun jij hem niet toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan