FTP en Download Accelarator

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEEBUYFLY

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Ik heb IE6 en Download Accelerator Plus 5.3
Als ik van Internet filed wil downloaden komen ze automatisch in DAP tevoorschijn en kan ik met DAP mijn downloads makkelijk 'stoppen' en 'resumen'

Nu mijn probleem:
Als ik bij een vriend via zijn FTP wil downloaden, dan doet DAP hier niets mee. (Ik sleep normaal gesproken de files dan van zijn FTP naar een temp-folder)
Indien de verbinding wordt verbroken, kan ik helmaal van voren af aan gaan downloaden.
Waarom kan ik niet via DAP de download van zijn FTP niet 'resumen'? Hij heeft bij mijn FTP geen probleem hiermee.

Gr
Ed

Hoogstwaarschijnlijk staat DAP op de computer van
je vriend anders geconfigureerd, dan op de jouwe:)

't Kan ook zijn, dat je hetzelde programma op verschillende
toepassingen probeert te benaderen.
(Win 95-Win98-Win2000-WinXP)

Je zult DAP, op de computer van je vriend anders
moeten configureren.:D

DAP versus FTP

We hebben allebei dezelfde DAP versie en deze gewoon geinstalleerd, zonder bijzondere wijzigingen in 'option' door te voeren.
(Wellicht wat verwarrend in mijn vraagstelling, maar IK heb problemen met het downloaden van files van ZIJN FTP-site)

Gr
Ed

Het zou moeten kunnen met DAP. Ga na of je vriend zijn server op Active of Passive mode heeft draaien en of het uitmaakt als hij dit verandert in een andere mode.

DAP versus FTP

Wat wordt er precies bedoeld met 'actieve/passieve' mode? Die vriend 'zit' in de IT business maar er gaat bij hem geen bel rinkelen....

Gr
Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan