Ftp gegevens Xs4all

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Middels dreamweaver wil ik een homepage maken. Mijn provider: xs4all geeft (m.i.) aan dat ik bij de Remote info bij FTP host invul: ftp.xs4all.nl. Echter, hij kan zo geen connectie krijgen met server.
Misschien moet ik ook nog iets invullen bij Host Directory, maar dat weet ik niet. Kan iemand mij verder helpen?

Geplaatst door Mywings
Middels dreamweaver wil ik een homepage maken. Mijn provider: xs4all geeft (m.i.) aan dat ik bij de Remote info bij FTP host invul: ftp.xs4all.nl. Echter, hij kan zo geen connectie krijgen met server.
Misschien moet ik ook nog iets invullen bij Host Directory, maar dat weet ik niet. Kan iemand mij verder helpen?
hier kun je je antwoord vinden.
Afhankelijk van je abonnement kan het zijn dat je een remote directory moet aangeven in je FTP client :)
ftp.xs4all.nl vul je in als hostnaam niet als remote directory

ftp.xs4all.nl heb ik steeds ingevuld bij FTP Host; dat klopt toch lijkt me? Bij Host directory heb ik tot nu toe niets ingevuld.

Geplaatst door Mywings
ftp.xs4all.nl heb ik steeds ingevuld bij FTP Host; dat klopt toch lijkt me? Bij Host directory heb ik tot nu toe niets ingevuld.
hostdirectory = remote directory (WWW, of /WWW/www.domeinnaam.nl/htdocs, afhankelijk van je account)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan