FTP met lycos

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Berichten
376
Ik kan niet meer inloggen op lycos ftp, via de ftp site: ftp://ftp.members.lycos.nl/
Het lukt wel via de webftp, maar dat is erg traag.
Ik had dit probleem eerst ook al en toen moest ik iets aanvinken bij opties. Ik kan deze vraag niet meer vinden in de helpmij database dus kan iemand mij helpen?
Krijg deze melding:

Er is een fout opgetreden bij het openen van die map op de FTP-server. Zorg ervoor dat u toegang tot die map hebt.
200 Type set to A
200 PORT command succesful
425 Unable to build data connection: Connection timed out
 
Geplaatst door gebruiker56
ja,

de server is:
ftp.members.lycos.nl
geen ftp:// ervoor
poort 21

Dat is dezelfde link. Ik gebruik ftp via internet, niet via een programma. Ik tik die link dus in de adresbalk van internet. Ik kan ook geen poort aangeven. Dit was helaas niet de oplossing van mijn vraag :confused:
 
hoi,


als het goed is moet er ergens een optie staan van : passive FTp (of iets dergelijks) dat mot je aanvinken, staat ook in HELP van lycos, zo hbe ik ut ook gevonden, bij werkt iej gewoon
 
voortan altjebliefd status p opgelost zetten makkelijk voor andere mensen!!
 
Geplaatst door roelieboelie
als het goed is moet er ergens een optie staan van : passive FTp (of iets dergelijks) dat mot je aanvinken, staat ook in HELP van lycos, zo hbe ik ut ook gevonden, bij werkt iej gewoon
Jaaa, bedankt. Dit was inderdaad hetgene wat nog niet aangevinkt stond. Nu doet FTP het!


Geplaatst door gebruiker56
voortan altjebliefd status p opgelost zetten makkelijk voor andere mensen!!
Kan pas als vraag is opgelost, nu dus :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan