FTP programma die kan unrarren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aggror

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Hallo,
weet iemand een FTP programma waarmee je bestanden op je server mee kunt unrarren?
Of kan dat niet?

Volgens mij kan dat niet. Volgens mij moet je je server zijn als een USB-stick. Er kan op geschreven en van gelezen worden, maar zonder de computer kan je er niks mee.

Misschien is er wel een programma die het kan, maar dan nog zou je computer het moeten unrarren en wordt het opgeslagen op je server in plaats van jou harde schijf.

Hallo,
weet iemand een FTP programma waarmee je bestanden op je server mee kunt unrarren?
Of kan dat niet?

Een FTP-programma staat in voor de verbinding tussen je computer en de server zelf. Alles wat er met bestanden op je server gebeurt, moet geregeld worden op de server zelf en niet via een FTP-programma.

Ik denk dan ook dat het de server moet zijn die deze optie ondersteunt. Je moet een unzip-commando kunnen aanroepen op de server (eventueel vanuit het FTP-programma). Meer informatie over het unzip-commando vind je hier (Linux based servers).

In mijn FTP-programma kun je zelf commando's maken die de server moet uitvoeren.

ftp_untar.png

Dit is het commando om te unTarren, het commando om te unZippen zou je dan via die eerdere link misschien wel in elkaar geschroefd moeten krijgen.

ftp_untar2.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan