FTP programma verkrijgbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Ik heb begrepen als je files op het internet wil zetten je daar een FTP programma voor nodig hebt.

Weet iemand misschien of zo'n programmaatje ergens gratis te downloaden is en wat de na(a)m(en) van zo'n programma is/zijn?

Ik hoor het heel graag.

Groetjes, Leonie

WS_FTP PRO is een ideaal programma. Deze kan je downloaden(maar jammer genoeg is het een trail).

Via m'n school heb ik een volledige versie gekregen.

Dus...

Hoi,

Bedankt voor alle reacties.

Bij de links heb ik geen gratis programma's kunnen vinden alleen trials.

Ik heb de laatste tip geprobeerd, maar ik zou heel graag wat hulp krijgen hoe dat te gebruiken (ben beginner).

Ik kan mapjes aanmaken en bestanden uploaden naar deze mapjes, maar vervolgens weet ik niet wat ik moet doen.

Als ik op de mapjes klik krijg ik de vermelding.

Window cannot access this folder. Make sure you type the filename correctly and that you have permission to access this folder.
Details the server name or address could not be resolved.

Echt heel graag wat hulp hierbij.

Dank, dank, dank, dank...................

Groetjes, Leonie

je praat over ftp maar waar ga je dat voor gebruiken.
Voor een website, dan heb je aan de aangedragen oplossingen genoeg.
Wil je een ftp server opzetten dan heb je andere software nodig. Een ftp server is er voor om bestanden beschikbaar te zetten voor anderen.

Dus vertel eens wat jij met ftp wil doen.

Ik gebruik al jaren Coffecup free FTP naar alle tevredenheid.
Het is een gratis versie die altijd blijft werken en geen beperkingen heeft.
Je kan hem downloaden op www.coffeecup.com/free-ftp/
Je kan er alles mee en nog gratis ook.

Geplaatst door mp3page
Ik gebruik al jaren Coffecup free FTP naar alle tevredenheid.
Het is een gratis versie die altijd blijft werken en geen beperkingen heeft.
Je kan hem downloaden op www.coffeecup.com/free-ftp/
Je kan er alles mee en nog gratis ook.

Ja! Dat was idd ook mijn allereerst FTP programma..

Ik gebruik nu nog steeds de hele coffeecup bundel (alhoewel, ik doe bijna niets meer met web dev .... )

JP gebruikte eerst WS_FTP Pro, maar dat schortte toch wel aan een reeks functies. Als je hoster bijv. verbied om een hele map te verwijderen als er bestanden onder zaten, dan moest je met WS_FTP Pro handmatig elk bestand onder elke map verwijderen.
Tegenwoordig doe ik alles met SmartFTP, in het bovenstaande voorbeeld biedt deze een veel betere uitkomst: hij heeft namelijk een functie ingebouwd om dit voor je te doen. Mega-handig :)

ik gebruik het liefst (windows) total commander, maar vanwege het enorme gemak en de integratie in firefox ook steeds meer fireftp (een extensie voor firefox) :D

Hallo Allemaal,

Onwijs bedankt voor alle reacties.

Heeft me heel wat wijzer gemaakt.

Thanx!!!

Groetjes, Leonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan