ftp- server op NAS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan98

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
ik heb een LG-NAS N1T1. ik kan hierop een ftp-server activeren. Alles werkt prima maar als ik 1 keer ben ingelogd kan ik altijd erop zonder dat ik het wachtwoord hoef in te vullen. kan ik dit beter beveiligen dat je wel een wachtwoord moet ingeven?

Dat is een instelling van je browser.. "wachtwoorden onthouden.." Blijkbaar heb je het een keer toegestaan.
Dus zoek in googel met "wachtwoorden wissen" in combi met firefox, explorer of google chrome hoe dat moet.
Duizend en een maal te vinden...
Als je een echt ftp programma gebruik moet je vaak een vinkje weghalen bij wachtwoord onthouden....(bijv Filezilla)
Desnoods gooi je de instellingen weg en maak je hem opnieuw aan voor dat ftp programma

Laatst bewerkt:
Schermopname (7).jpgIk ben weer bezig om de ftp server van de nas werkend te krijgen maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem kan beveiligen. Als ik 1 keer het wachtwoord invul kan ik altijd inloggen zonder wachtwoord in te vullen. Ik wil dat ik altijd mijn wachtwoord moet invullen om op de ftp site te komen. Weet iemand of je dit kan instellen, ik kan het zelf tot op heden nog niet vinden.

Laatst bewerkt:
Dat wachtwoord zal onthouden worden?
Na cache legen ook zo toegang?
Al van buitenaf geprobeerd?
Staat er niets over in de gebruiksaanwijzing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan