Ftp server opzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Dekkers

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Ik ben sinds vandaag bezig met een ftp server op te zetten die toegangtelijk is voor mijn vrienden. maar het lukt allemaal niet.
ik gebruik broker FTP service.
poort 21 staat open in mijn modem / router.
intern werkt hij niet dus extern al helemaal niet.
wie weet wat het kan zijn ???

Marcel Dekkers zei:
Ik ben sinds vandaag bezig met een ftp server op te zetten die toegangtelijk is voor mijn vrienden. maar het lukt allemaal niet.
ik gebruik broker FTP service.
poort 21 staat open in mijn modem / router.
intern werkt hij niet dus extern al helemaal niet.
wie weet wat het kan zijn ???
kijk eens op http://ftp4all.jheroen.nl

stel je vraag in het forum daar, dan praten we even verder, misschien is het ook wel handig om een andere vaak gebruikte ftp server te gaan gebruiken

Laatst bewerkt:
Ik heb al met diverse programma`s geprobeerd een ftp server op te zetten maar het blijkt nu dat het aan mijn modem ligt. ik heb poort 21 geforward naar mijn server maar dat dut ie niet omdat de modem een eigen poort 21 gebruikt.
als ik extern inlog op mijn ftp-server dat dut ie dus niet maar pak ik de gebruikersnaam en wachtwoord van de adsl modem dan krijg ik een directory met een hoop tekens.

Het is een sweex annex A adsl modem

wat kan ik hieraan doen ???

Marcel Dekkers zei:
Ik heb al met diverse programma`s geprobeerd een ftp server op te zetten maar het blijkt nu dat het aan mijn modem ligt. ik heb poort 21 geforward naar mijn server maar dat dut ie niet omdat de modem een eigen poort 21 gebruikt.
als ik extern inlog op mijn ftp-server dat dut ie dus niet maar pak ik de gebruikersnaam en wachtwoord van de adsl modem dan krijg ik een directory met een hoop tekens.

Het is een sweex annex A adsl modem

wat kan ik hieraan doen ???
kom anders eens naar de site die ik noemde
kunnen we een discussie starten :-)

kijken we even hoe we de zaak aan de gang krijgen, andere poort gebruiken zal het wel worden

Hoi Jheroen ik heb me aangemeld en een topic geplaats als het goed is want toen ik er mee bezig was ging je form / server down.

Marcel Dekkers zei:
Hoi Jheroen ik heb me aangemeld en een topic geplaats als het goed is want toen ik er mee bezig was ging je form / server down.
klopt marcel, de server was even bezig met onderhoud, heb ik geen grip op......
het werkt nu weer dacht ik te zien

Marcel Dekkers zei:
Je server / Form dut het nog niet.

Ik probeer het morgen wel weer. !!!!
heb je al geantwoord daar.....server had het even warm gisteren denk ik :confused:

mijn ftp server werkt een beetje
ik kan inloggen op mijn ftp dat zie ik ook in mijn log van filezilla
maar krijg daarna een timeout.

wat kan het probleem zijn.

Te langzame verbinding of zo ???

mijn ftp server werkt een beetje
ik kan inloggen op mijn ftp dat zie ik ook in mijn log van filezilla
maar krijg daarna een timeout.

wat kan het probleem zijn.

Te langzame verbinding of zo ???

er staan altijd foutcodes bij problemen met een ftp server, op mijn site staat een lijst met codes kijk daar eens tussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan