FTP Server van NAS van buitenaf benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik lees nog volledig mee. ben zeer benieuwd.:thumb:

Helaas, ook nu opnieuw alle instructies opgevolgd en nog steeds werkt er niks. Als ik op een site check of de poort open staat zegt ie ook al meteen dat ie dicht zit. Ik zie nu echt niet meer wat er fout gaat.

Om nog even te reageren op petje, ik heb niks van een Firewall gezien op de NAS.

(Update)

Ik vraag me ook steeds af wat die Wan verbindingen/interfaces zijn, want de kabel zit in slot 3 op de Modem, heeft het daar ook ergens mee te maken?

Laatst bewerkt:
protocol doe daar eens tct/udp selecteren.
en staat upnp ingeschakeld

Staat allemaal ingeschakeld en geselecteerd, modem al een keer opnieuw opgestart etc.

en de wan die je gebruikt is ook de juiste?

Ja dat was dus al iets wat ik me afvroeg, hoe controleer ik welke WAN de goede is? Want heb geen idee welk interface of type ik gebruik, weet alleen dat de kabel in slot 3 zit. Maar welke WAN verbinding dan aan gekoppeld is kan ik niet vinden

welke types heb je allemaal?

en kijk eens bij firewall of poort 21 openstaat

WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35
WAN2_INTERNET_TR069_VOICE_R_PTM3_0_1_0
WAN3_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM2_8_48
WAN4_INTERNET_TR069_VOICE_R_UMTS1

En de Firewall kan ik alleen maar aan of uit zetten en eventueel ook een optie 'aangepast' met de volgende mogelijkheden:

MAC-filtering IP-filtering URL-filtering Toepassingsfiltering DoS aanval ACL

volgens de handleiding wan1

Ja dat is mooi, want die is ook gewoon geselecteerd in de poort toewijzing en DMZ.

dan zou je wan3 nog kunnen proberen.

gebruik je iets van norton of macfee of eset

Nee zit er allemaal niet op bij mij. Heeft het misschien iets te maken met Windows Firewall?

alles wat ik lees over dit modem is dat een poort openzetten niet zo 1 2 3 gaat bij dit t-mobile modem.
heb je toevallig teamviewer?

hier het huawei forum

oke. lees ik het zo wel

is de mail al verzonden?
zo ja dan komt deze niet over

puppie@helpmij.nl is het.

Na het herstarten van de modem is er nog steeds niks gebeurd, ik denk dat ik even contact opneem met Online over deze situatie of wat de website van Online te melden heeft. Bedankt voor het kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan