ftp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

(Ap0C)

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
hoi,

Ik heb een map gemaakt die wil ik delen via ftp programma "hamachi", maar nu staat die map in werkgroep genaamd
home-47b5755e66. Het probleem is nu dat er nu andere gedeelde mappen in staan zoals 3 oude printermappen. Is er een manier om die mappen te verwijderen zodat gebruikers alleen in in die ene map kunnen kijken?
Ik heb al geprobeerd om de werkgroep via rechtermuis knop te verwijderen maar dat lijkt niet te gaan..

Hopelijk is het een beetje begrijpelijk :o
alvast bedankt :thumb:

Zijn die drie mappen submappen van de map "home-...."? En zo ja, kan je voor de map "home-...." instellen als de submappen al dan niet mogen gezien worden door de gebruikers?

Zelf gebruik ik blackmoon ftp, en daar kan dat.

Greetz : Jeroen.

Geplaatst door JeroenE
Zijn die drie mappen submappen van de map "home-...."? En zo ja, kan je voor de map "home-...." instellen als de submappen al dan niet mogen gezien worden door de gebruikers?

Zelf gebruik ik blackmoon ftp, en daar kan dat.

wanneer is een map dan een submap? de mappen staan in die werkgroep dus ik denk van wel?
ik heb in ieder geval je advies geprobeerd op te volgen maar ik zou niet weten waar ik het zou kunnen instellen, bij eigenschappen heb je alleen het tabblad "algemeen"
en bij mapoties staat niets wat te maken heeft met instellingen van submappen.

Hamachi gebruik ik omdat je de tevens mogelijkheid hebt om een virtueel lan kan aan te maken, kan dat met blackmoon ook?

in ieder geval bedankt voor je reactie :thumb:

Een submap is een map die zich in een andere map bevindt op de harde schijf.
De opties moet je zoeken binnen het ftp-programma. Zie bijlage. Het kan zijn dat het bij jouw programma niet op die manier gaat, maar dat programma ken ik niet.

Bijlagen

• ftpprogram.jpg
    ftpprogram.jpg
    63,9 KB · Weergaven: 41
ok ik heb nu dus de mappen via hamachi "geblokkeerd" voor andere mensen M.A.W het is gelukt!
(ik had eigenlijk gewild dat dat ik de mappen kon verwijderen want het is nu een beetje onoverzichtelijk maar zo werkt het ook :))

bedankt voor je hulp en moeite! :thumb:

Graag gedaan.

Jammer dat ik niet juister kon antwoorden.

Greetz : Jer:cool:en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan