FTP servertje opzetten.. werkt nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik wil graag een ftp servertje opzetten en vraag me af wat heb ik allemaal nodig?
Ik ben al even bezig geweest met instellingen en zo maar misschien mis ik nog wat...Het werkt namelijk nog niet...

Ik heb IIS geinstalleerd op me Windows Xp Pro SP3.
FileZilla gedownload en geinstalleerd.
Poorten open gezet op modem(hier zit de pc aan verbonden)
Als ik nu ftp://"ipadres" intype krijg ik de melding:

"Kan geen toegang tot de map krijgen. Controleer of u de gebruikersnaam juist hebt gespeld en of u wel een toegangsmachteging voor de map hebt.

Details:
The connection with the server was reset."

Ik zou ook niet weten welke gebruikersnaam en of wachtwoord ik moet invoeren...

Laat maar... het is al gelukt... met Cerberus FTP server

Nog iets met filezilla gedaan?

Je hebt een ander programma gekozen, maar ik wil het graag met filezilla... dat moet toch ook werken... Het lukt mij ook niet en ik heb werkelijk waar ZOVEEL geprobeerd maar het is nog niet gelukt... Het moet gewoon lukken met Filezilla...

Uiteindelijk had ik hem lopen maar toen er van buitenaf werd ingelogd is alles geblokt voor iedereen ook voor mij zelf. Ik kan nu niet eens meer via me eigen server naar me eigen server inloggen:S
maar goed ik heb de hoop even op gegeven... k ga er later nog wel een keer mee bezig en dan zoek ik het goed uit voor filezilla.... Als nog bedankt!

En senior member die de hoop opgeeft ;-)

Misschien kun je nog reageren om mijn 'post'. Misschien heb je een ingeving voor mij waar ik mee verder kan?
Ik ben er ook al te lang mee bezig geweest... bijna het volledige afgelopen weekend... en omdat ik er nu zoveel tijd in gestoken heb wil ik het ook werkend krijgen ook....

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=444007

alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan