ftp sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
Hallo

hoe laat ik een ftp site in xp, lukt maar niet komt met de melding kan de site niet laden. gebeurd elke keer weer bij elke ftp site die ik wil bezoeken hoe kan dit.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Praat eerst eens met punten en kommas, zodat wij beter kunnen helpen.

Geef eens een voorbeeld van zo'n ftp? (Geen warez a.u.b)

En het beste kun je een ftp binnen gaan via een programma als Flashfxp (www.flashfxp.com)
 
Geplaatst door Smartguy
Praat eerst eens met punten en kommas, zodat wij beter kunnen helpen.

Geef eens een voorbeeld van zo'n ftp? (Geen warez a.u.b)

En het beste kun je een ftp binnen gaan via een programma als Flashfxp (www.flashfxp.com)

Oke is goed.
 
Ik heb nu FlashFXP geinstaleerd, maar hoe laad ik daar een ftp site.
 
Laatst bewerkt:
maar hoe laat ik daar een ftp site.

laad is met een D :);)

---------------------

In het rechter venster zie je boven "Name" een bliksempje, klik daarop.
Kies dan voor Quick Connect en bij "Server or Url" type je dan het ftp adres in. Bij "User Name" de gebruikersnaam die nodig is om in te loggen. Bij "password" het wachtwoord. En als de port ook anders is voer je die dan bij "port" in, maar normaal is het gewoon port 21. Vervolgens klik je op connect.

(Als je bij server alles al hebt ingevuld, het wachtwoord, de gebruikersnaam e.d, hoeft dat niet meer bij de losse velden daarvan. Voorbeeld: Je kopieert de volgende ftp en plakt die bij 'Server or Url'.
'ftp://gebruiker:wachtwoord@213.***.***:21' , dan detecteer flashfxp deze velden autommatisch.
)

Kom je er nu nog niet op ga dan bij quick connect naar het Tabblad "Toggles" en schakel "Use passive mode" uit.
 
Lukt niet heb alles gedaan, maar komt steeds met een fout melding.
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    27 KB · Weergaven: 54
Ja, dat betekent dat die server/ftp op het moment niet online is. Moet je het op een ander tijdstip proberen, maar als je weet van wie die ftp is moet je het gewoon vragen wanneer hij online gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan