FTP upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Kan ik mijn website laten uploaden via andere providers wanneer ik ADSL bezit, of kan dit enkel via de gewone telefoonmodem ?
Ik bedoel dus niet yahoo en zo daar kan men natuurlijk online onmiddellijk aan de slag maar via de FTP want dit lukt me niet , ik ben bij skynet en tot nu lukt het enkel bij hen ?

Hoe bedoel je 'mijn website laten uploaden via andere providers'? Een goede FTP client is FileZilla.

ja

ik bedoel wanneer ik de FTP gebruik en de gegevens invul van BV een ander provider dan kan ik onmogelijk de site uploaden, ik kreeg zelf eens te horen van skynet help via telefoon dat ik enkel kan uploaden via eigen provider dus skynet( ik bedoel met hun gegevens voor de betreffende webruimte), en waarom lukt het niet met andere errors erop..

Dus volgens jij kan dat en is dit zever dat het enkel via telefoonmodem moet ?

Ow je bedoelt dat je niet met een provider niet op de webspace van een andere internet provider kunt komen? Meestal kan dat niet omdat providers willen dat het allen via hun eigen provider uploaden.

ok

Hoe kan ik dan eventueel wel mijn sites bij hen uploaden enkel via de telefoonmodem 56K of zijn er andere oplossingen.

Als je dan inbelt naar die provider moet het kunnen. Het lijkt me dan niet dat het op een andere manier kan.

Kan niet je moet helaas bij sommige providers een ip nummer van die provider hebben om bv te upload en/of mail te kunnen ophalen nog een voor beeld is nml wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan