FTP uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartbh

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Kun je met windows verkenner van windows 98 ook je site uploaden? Ik wil op school mijn site uploaden (=15MB), want thuis heb ik een modem. Maar op school staat er een een beveiliging op zodat je geen programma's kun installeren. Duz, kun je met windows verkenner (van WINDOWS 98 1e editie) ook bestanden uploaden?

Onder windows XP wil het wel

ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@ftp.members.lycos.nl

Of is er nog een andere site waarmee je je site kunt uploaden? Dus ook hele mappen! (want dat kan bij WebFTP van lycos niet)

ALs je met een ftp client kan inloggen, kan je Leechftp nemen van www.mijnhomepage.nl (onder ftp programma's). Deze hoef je alleen uit te pakken en klaar. Dat moet werken als de beveiliging op school alleen tegen installatie routines is.

nee

Nee, het werkt niet, is er ook nog een manier om om die beveiliging te komen? Ze gebruiken op school het programma Novell

Als het goed is kun je ook gewoon met de explorer naar een ftp gaan. Het kan natuurlijk zijn dat ze bij jou op school poort 21 ( waar waarschijnlijk de ftp van je hoster op draait) geblokt hebben. Dan denk ik dat je gewoon pech hebt.

Als je op school iets van een cdrom of zipdiskette/diskette kunt gebruiken kun je proberen om een ftpclient te installeren op de diskette ( thuis) en die op school gewoon te openen. Dit moet eigenlijk wel werken.

Ik weet niet welke client op een diskette past. Ik gebruik altijd flashfxp. Wij hebben op school zipdisks en kopieer altijd gewoon de hele map naar disk. Die kun je dan gewoon openen zonder iets te installen

windows verkenner

Met

ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@ftp.members.lycos.nl/

Kan ik wel op mijn ftp site komen. Maar ik zie dan geen mappen weergave, omdat die optie is uitgeschakeld

Extra --> internetopties --> tabblad geadvanceerd

en dan onder het kopje surfen (zie bijlage)

Weet iemand hoe ik die optie aan kan zetten? Want ik kan hem niet gewoon aanklikken omdat er dus een beveiliging op zit.

Bijlagen

• ftp.jpg
    ftp.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan