ftp.website

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryhoonhout

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
hallo,

weet iemand waar ik me gratis kan registreren voor een ftp.website.

ik wil dus een soort hhd maken op het internet voor me zelf??

al varst bedankt

Met vriendelijke groeten Ferry

stel je vraag eens zodat ik snap wat je bedoelt :-)

ik bedoel dus

dus een gratis ftp site waar ik die kan vinden.

wan tik wil een soortenmend van harde schijf op het internet maken

middels een ftp site.

dus dat ik waar dan ook bestanden op het internet kan opllsaan en en dan er thuis weer afkan hallen
snap u nu?

gr ferry

dan bedoel je dus iets van webruimte op het net, betaald vaak geen probleem, maar gratis vaak wel
zeker als het om veel ruimte gaat
heb je geen homepageruimte via je provider en wat wil je er dan op zetten allemaal

ja dat klopt

wat ik er op wil zetten vanalles
niet zo zeer voor andere mensen meer voor mij allleen

bv. als ik bij me oom ben dat ik een programmatje op die site zet en als ik thuis ben er dan weer af kan halen (dus soort harde schijf op internet)

ze noemen het geloof ik een ftp site????

en weet iemand als dat inderdaad zo heet hoe je die moet maken en waar je je gratis aan kan melden voor zo'n site

gr ferry

ja dat klopt

wat ik er op wil zetten vanalles
niet zo zeer voor andere mensen meer voor mij allleen

bv. als ik bij me oom ben dat ik een programmatje op die site zet en als ik thuis ben er dan weer af kan halen (dus soort harde schijf op internet)

ze noemen het geloof ik een ftp site????

en weet iemand als dat inderdaad zo heet hoe je die moet maken en waar je je gratis aan kan melden voor zo'n site

gr ferry

een ftp server opzetten doe je via een programma en draait op je eigen pc thuis

kijk maar eens op www.ftp-hulp.tk
succes!

zo nou heb ik Serv-U geinstallerd en me server draaid staat er

wie kan mij dan vertellen hoe ik er vanaf het internet op kom????

gr ferry

ik heb Serv-U geinstaleerd

ik kom er zel op

bij me vader vandaan kom ik er ook op(zlefde netwerk)

maar een kennis(buiten het netwerk)

kan er niet op komen wie kan me helpen

Gr ferry

Je moet wel de ftp poort op je router doorsturen naar jouw pc, want de router weet natuurlijk niet op welke pc in het netwerk een ftp-server draait.

Tip: ga niet een nieuw topic openen als je vraag ook gewoon ook in het huidige topic geopend kan worden.

en zou ie het dan wel moeten doen als ik allen op het netwerk zit van buiten af dan???
bedankt

gr ferry

Geplaatst door ferryhoonhout
weet u hoe ik dat moet doen???/

bedankt
gr ferry
Staat in de handleiding van de router.
en zou ie het dan wel moeten doen als ik allen op het netwerk zit van buiten af dan???
bedankt

gr ferry
Bedoel je dat als je op alle pc's serv-u installeert hij het dan wel doet? Nee.

nee als ik allen pc in netwerk uitzet allen de mijne aan laat
dat het dan wel door de router komt

gr ferry

nee als ik allen pc in netwerk uitzet allen de mijne aan laat
dat het dan wel door de router komt

gr ferry
Nee, zo werkt het niet. De router is niet zo intelligent, en laat het ook aan jou over om die poorten open te zetten (zodat je, als je zoiets als een ftp-server installeert voor alleen op het netwerk, hij niet gelijk voor de hele wereld bereikbaar is). Uit veiligheidsoverwegingen dus.

GMAIL Harddisk

kijk hier maar even, gewoon een gmail account aanmaken... inloggen en bestanden erop zetten

Uitleg:
GMail Drive is een Shell Namespace Extension die een virtuele schijf maakt van van je Gmail account, daardoor kun je Gmail gebruiken als een opslag plaats voor je files. GMail Drive maakt een drive van je Gmail account waarmee je files kan opslaan en weer terug halen in je Windows Explorer. GMail Drive voegt een nieuwe schijf toe aan je Computer in Mijn Computer folder, je kan er files op maken, kopieren, saven enz. Als je een nieuwe file aanmaakt dan maakt het programma er een Email van en stuurt dit naar je account. De mail verschijnt in de gewone inbox en de file is als bijvoegsel bij de mail geduwd. GMail Drive checkt om de tijd de mails op je account (maakt gebruik van de Gmail zoek functie) om te kijken of er nog nieuwe files toegevoegd om dan de directory aan te passen. Maar in feiten dient GMail Drive als een extra hard-drive die geinstalleerd is op je PC.

Uitvoeren:
Extract de Files van de Rar naar 1 of andere folder op je HDD.

Druk op de Setup.

Je krijgt nu een scherm dat kun je gewoon afsluiten.
Ga nu naar je Deze Computer en je ziet de extra HDD.
Druk hier 2 keer op en je moet je wachtwoord en usernaam invullen.

Je kan nu Autologin aanvinken zodat je, je wachtwoord en je en je usenaam niet meer hoeft in te vullen.

En nu kun je gewoon iets kopiëren naar je nieuwe harde schijf.

Download Link: http://fileforum.betanews.com/detail/GMail-Drive/1097807577/1

@jef04,

Welkom op Helpmij.nl

Topic is van 2003, deze is niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan