ftp://webupload.freeler.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Berichten
700
Zijn er ook meer mensen met een freeler abbo die niet meer bij hun homepage kunnen komen.

Ik kan namelijk niet meer inloggen op de ftp server van freeler.
Ik heb nu sinds een jaar Hetnet(freeler is overgenomen door KPN)en heb altijd gebruik kunnen maken van mijn homepage en mail adressen bij freeler.
 
Neem eens contact op met Hetnet.

Heeft waarschijnlijk met de overname te maken.
 
idd. ik lees net dat in de periode 3 tot 13 november alles van freeler is over gezet naar hetnet.

Ik kon het alleen eerder niet vinden op hun website.

:thumb:
 
informatie van de faq van hetnet [www.freeler.nl]

<b>Wat gebeurt er met mijn homepage?</b>
Uw homepage bij Freeler wordt in de periode van 3 november tot 13 november 2005 overgezet naar uw nieuwe homepageruimte bij Het Net. De URL waaronder uw homepage bij Freeler bereikbaar was blijft behouden. Hij wordt namelijk doorverbonden (‘ge-redirect’) naar uw homepage bij Het Net.

<b>Hoe groot is mijn homepage bij Het Net?</b>
De homepageruimte bij Het Net is 22MB.


<b>Hoe wijzig ik mijn homepage?</b>
Vanaf 13 november moet u wijzigingen doen via de zogenaamde FTP-server van Het Net.
 
Re: informatie van de faq van hetnet [www.freeler.nl]

Geplaatst door ecd
<b>Wat gebeurt er met mijn homepage?</b>
Uw homepage bij Freeler wordt in de periode van 3 november tot 13 november 2005 overgezet naar uw nieuwe homepageruimte bij Het Net. De URL waaronder uw homepage bij Freeler bereikbaar was blijft behouden. Hij wordt namelijk doorverbonden (‘ge-redirect’) naar uw homepage bij Het Net.

<b>Hoe groot is mijn homepage bij Het Net?</b>
De homepageruimte bij Het Net is 22MB.


<b>Hoe wijzig ik mijn homepage?</b>
Vanaf 13 november moet u wijzigingen doen via de zogenaamde FTP-server van Het Net.

ik was er idd. net achter gekomen:D :D :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan