ftpserver/routerproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
146
Ik heb een us robotic 8000-02 4ports broadbandrouter en wil die graag zo configureren dat ie poort 21 open zet voor mijn ftpservertje,via de handleiding kom ik bij virtuel server uit en kan ik standaard poort 21 toewijzen,als ik dat gedaan heb kan ik dus nog steeds volgens de testpagina www2ftp.com mijn server niet benaderen. ik heb mijn firewall uitgeschakeld hielp ook niks,Als ik zonder router inlog is er niks aan de hand en is ie gewoon te benaderen.
zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen of misschien een handige site weten waar ik meer info daarover zou kunnen vinden ??
b.v.d.
 
Hoi,

Waarschijnlijk moet je effe kijken in je router bij het volgende.

Virtuel Server, dan protocol Both, port range is 20 tot/met 21 en dan ip adress van de computer waarop de server staat invoeren.

Groetjes, Dj Viper
 
ftpserver/routerprobleem

euhhh voel me en digibeet maar protocol both waar kan ik dat vinden ?? stat niet onder virtuel server zover ik kan zien ....
 

Bijlagen

  • virtueel server.gif
    virtueel server.gif
    44,8 KB · Weergaven: 40
Hoi,

Klopt zie het bij jou staat ie er niet... Dan gewoon bij

ID 1 = 20 = adress van computer waar server draait en enable

ID 2 = 21 = adress van computer waar server draait en enable

Dan zou het moeten werken..

Groetjes, Dj Viper
 
ftpsever/routerproblemen

bedankt voor de info ,maar dit is nu juist het probleem als ik deze poorten openzet krijg ik dus alsnog geen toegang tot mijn eigen server volgens www2htp.com
wat ik meestal gebruik om te testen
 
Hoi,

Maar als je het probeert vanaf een andere pc van een kennis of zo wil het dan wel of ook niet..

Groetjes, Dj Viper
 
nee helaas niet ...maar denk dat t wel goed komt heb een kennis die kan remote inloggen op me pc en dan komt het wel in orde (hoop) denk ik

bedankt voor de moeite en de tips

vr gr DRADA:)
 
Hoi,

Graag gedaan, jammer dat ik je niet verder kon helpen.

Groetjes, Dj Viper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan