Fujitsu Siemens Laptop Code

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevtec

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Beste geachte maar ook lieve mensen van HelpMij,

Ik heb op het moment een laptop van een vriend van me bij me thuis staan, waar ik niet in kan komen. Het is namelijk zo: iedere keer als ik de laptop opstart, krijg ik een scherm waar in een wachtwoord in moet voeren (dit is nog voordat hij richting het "echte opstarten" gaat). Ik kom met geen mogelijk hier doorheen. Weet iemand een manier om dit wachtwoord eraf te halen? Ik heb eigenlijk een vermoeden dat het de fabriekscode is die ik in moet voeren. HELP ME ALSJEBLIEFT!

Groeten,

KevTec

LOL

Vraag de code aan je vriend. Is het makkelijkste.
Of is het geen legale laptop

Geen idee of hij legaal is of niet, interesseert me ook niet. Ik hoef m alleen maar te installeren. En hij heeft die code ook niet...is er iemand die me kan helpen?

Achja illigaal of niet maakt mij ook niets uit, maar als hij de code niet heeft is het waarschijnlijk een weggehaalde

Je kan de bios resetten.

Dast probleem....laptop weigerd open te gaan...want die theorie heb ik geprobeerd, maar ik denk als ik hem door zou trekken, dan zou hij kapot gaan...en das zonde he...

Hallo,

Als de laptop toevallig op wil starten van CD kun je het fixen met bijv. Hiren's Boot CD. (google) Zo niet moet je echt het BIOS resetten.
BIOS standaard wachtwoorden zijn er ook als je het merk van het BIOS weet (google).
Meer kan ik niet voor je doen, want ik ben niet zo gek op dat gedoe met missende ww's als ik niet echt de oorzaak ken.

Harry.

Nope, via CD gaat niet lukken, omdat hij zover gewoon niet komt...heel vaag...

ik zou geen andere oplossing weten.

der is altijd nog lijm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan