fujitsu siemens

Status
Niet open voor verdere reacties.

jens133

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2005
Hoi ik heb een fujitsu siemens tft scherm van een paar jaar oud,maar nu heeft tot mijn spijt de hond mijn adapter kapot gebeten het is een 14v3.0a adapter
Maar tot mijn verbazing kan ik geen nieuwe aankomen.
wie weet raad?

wow dat moet echt zuigen, maar tis wel super grappig. Ik zou even een kijkje nemen op www.tweakers.net, daar staat altijd wel heel wat. En mischien even naar de computer winkel gaan?

Mocht dit niet werken, Marktplaats ebay en al deze zooi. Ik hoou er niet van want maar soms moet et, zie dit btw als een last resort. Ik denk dat je met tweaker al een heel eind komt.

Ga anders eens naar een goede elektronica handel (onderdelen) die zullen het ongetwijfeld hebben, als ik kijk op de site van één van de plaatselijke elektronica handels hier, hebben ze zoiets gewoon in het assortiment.

knutselen

Bedankt voor de tips
Ik ga vandaag mijn adapter van mijn tecra laptop maar eens proberen dies15v3a (eerst ff ontfrutselen wat de +-is van dat scherm) omdat dit scherm weer een of ander raar stekkertje voor zijn voeding heeft.
Ik laat in dezer dagen ff weten hoe dit projekt verlopen is.............

mooi niet

Dat werkt dus niet ,omdat het scherm een rare connector ingang heeft .voor de adapter
En ik kan er niet achter komen wat de + en wat de- is
(word ook nergens aangegeven)

bedankt

Nee Ph03n1x .
Ik wil helemaal geen kat,ik heb toch al een hond.
Maar wat betreft mijn tft scherm
Dat is opgelost ik ben naar een grotere elektro zaak gegaan en gevraagt om het stekkertje voor de voeding van mijn scherm(had scherm mee genomen)
Daar konden ze mij niet aan helpen,maar ze hadden wel een stabille universele voeding liggen(59 euro)
Die hebben we daar geprobeerd
En dat werkte.
Dus wil ik jullie bedanken voor jullie tijd en moeite.
jens:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan