Full Disk Fighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ik maak naast Virus fighter, ook af en toe gebruik van Full Disk Fighter. Deze laatste is een onderdeel van Virus fighter, maar kunnen los van elkaar gebruikt worden. Het zijn betaalde versies. Gisteren heb ik FDF weer eens laten draaien op alle delen van de schijf, dus ook waar foto's op staan. Na het opschonen was ik wel 6 eigen gemaakte foto's kwijt: althans onder 'eigenschappen' worden 6 bestanden minder geteld.

Het kan toch niet zo zijn dat FDF bepaalde foto's ziet als ongewenste bestanden?

Full disk fighter verwijderd dubbele bestanden als deze is geactiveerd om dat te doen. Heb je niet per ongeluk die zes foto's in een andere map gedaan (bijv een keer in de map documenten opgeslagen)---- (en een keer in de map afbeeldingen)---, dus een keer dubbel opgeslagen, met dezelfde naam en of nummers. Het is maar een idee he.

Laat eens weten. ;) groet Manamana

Staan de foto's er zelf nog in? Of telt hij effectief verkeerd?

Ik heb hélaas geen ervaring met Virus Fighter, maar het lijkt me een redelijk programma omdat het van dezelfde makelij is als Spam Fighter. Sommige programma's maken nu eenmaal fouten, misschien is het best dit te melden aan de developers.

Had het vandaag te druk met andere dingen, maar het dubbel opslaan van eigen foto's lijkt me niet waarschijnlijk. Ik zal z.s.m. dit nalopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan