Full HD TV - Waar moe tik op letten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste mensen,

Ik ben van plan om een Full HD Televisie te gaan aanschaffen. En dat wil ik denk ik bij BCC gaan doen omdat ze daar gewoon alle tv's aan hebben staan zodat ik kan zien welke mooi en niet mooi is. Alleen wil ik voordat ik daar heen ga wat tips van jullie mee krijgen. Met waar ik wel en niet op moet letten voordat ik een tv koop. Mijn budget is tussen de 500 en de 650 euro. (misschien iets hoger). Waar ik de TV eigenlijk voor wil gebruiken is voor mijn Xbox 360 Elite. Ik ben verslaafd aan Grand Theft Auto 4 :p
Dus wil ik ook de kwaliteit er uit halen. Hebben jullie misschien een tip voor een goede Game tv? waar mooie kleuren in zitten en geen slechte pixels? Ik hoor het graag.
 
misschien klein beetje offtopic, kijk eerst eens bij bvb bcc wat je wilt hebben en doe dan eens een prijscheck op internet, kan je echt veel geld schelen! Misschien is het lezen van reviews enz ook interesant!
 
ik zou eens kijken naar de reviews, google eens op type nr of kijk op bvb tweakers.net of kieskeurig.nl!!
 
Een goede Full HD TV voor 5/600 euro kan je wel vergeten. Ik denk dat je er dan minimaal een euro of 3/400 bovenop moet doen.
 
Een goede Full HD TV voor 5/600 euro kan je wel vergeten. Ik denk dat je er dan minimaal een euro of 3/400 bovenop moet doen.

Ja, kijk het is dus gewoon bedoelt voor mijn slaapkamer he. En voor mijn Xbox360. Dus wil ik niet overdreven doen. Ik wil gewoon de mooiste TV voor 600 t/m 680 euro.
 
Kan wel zijn, maar dan moet je je eisen bijstellen. Waarom perse Full HD en niet HD Ready bijv? Het verschil zie je amper, zeker op relatief kleine TV's.
 
Laatst bewerkt:
toch eens kieskeurig of pricewatch van tweakers doen, kan kun je kijken wat je voor je budget in huis kunt halen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan