gebruiker37
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2009
Zat erover te denken om lcd tv te kopen maar ben ondertussen alweer wat van het idee af eigenlijk, vind mijn tv wel best zo en heb voor pc wel redelijke monitor, dus voor de dingen waarvoor ik hem plande te gebruiken kan ik me zo ook wel redden. Plaats dit vraagje wat ik erover had toch nog even "just for the hell of it". Zat te denken om dan een hd ready tv te kopen ivm met een video kaart die niet op zijn uiterste dan hoeft te draaien zodat je wat meer "overhoud" . En als je op op de tv iets afspeelt dat niet zijn eigenlijke resolutie is dan krijg je een minder beeld voor zover ik weet. Schoot me te binnen alleen laatst dat ik gelezen eens meende te hebben dat je wel met succes een veelvoud van de resolutie kan gebruiken op lcd's, maar weet niet het zeker. Dus kan ik op een tv die bij wijze van spreken een resolutie van 100.000 bij 50.000 heeft, succesvol spul met een resolutie van 50.000 bij 25.000 draaien? Dan weet ik het dus even voor als ik (heel misschien) over een jaar of tien of twintig of zo, zo'n apparaat eens soldaat ga maken.
Ps sorry dat het zo kort en bondig moest , maar heb even geen tijd om het wat uitgebreider te omschrijven allemaal.
Ps sorry dat het zo kort en bondig moest , maar heb even geen tijd om het wat uitgebreider te omschrijven allemaal.
Laatst bewerkt: