Fullscreen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobW41

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2003
Hoi ik heb hier meerdere vragen gezien en antwoorden over fullscreen en 1 daarvan zette mij op een verkeerd been namenlijk:

ik las dat iemand vertelde dat je bezoekers snel verdwijnen wanneer een tweede pagina in fullscreen mode gaat. IS DAT ZO?

en zo niet ik zoek een goed script daarvoor die zowel in IE werkt als in netscape.

ik wil via een link op de eerste pagina (index) naar de tweede die dan fullscreen gaat. ik kwam er met de zoek niet goed uit.

Als je aan bezoekers van je site vooraf aangeeft dat ze naar een pagina gaan in volledig scherm dan kan dat wel, maar ongevraagd met het browservenster rommelen wekt irritatie. Zoveel zelfs, dat ervaren surfers vanzelf programma's en plugins installeren om die javascript grappen tegen te gaan.

Een verzoek aan de gebruiker zelf op de F11 toets te drukken, is misschien nog het beste.

Ja ik denk dat je gelijk hebt. ik heb het script opgehaald maar je moet bij deze per browser versie (netscape/IE/other) een pagina maken zie ik. das toch dubbel werk?

ja idd...
maar aangezien dit een heel licht script is (de browserpagina wordt gewoon opgegeven) dus je zou gewoon dit:
PHP:
netscape = "netscape.html"; // set your browser pages
explorer = "explorer.html";
unknown  = "unknown.html";
kunnen veranderen in dit:
PHP:
netscape = "index.html"; // set your browser pages
explorer = "index.html";
unknown  = "index.html";
om het maar ff snel voor de non-javascript-programmeurs in orde te maken...
het enige wat je namelijk echt nodig hebt is:
windowprops = "top=0,left=0,resizable=yes"
+ ",width=" + screen.width + ",height=" + screen.height;
magoed, zou je gewoon ff die websitenamen veranderen, dan opent hij al dezelfde pagina :thumb:

in die fullscreen pagina kan ook gewoon een frame pagina opgenomen worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan