Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paint Shop Pro.Geplaatst door esjeka
Ik volg het niet helemaal meer.
PSP bestanden ken ik niet eens.
Geplaatst door emc
nee, het staat al zo ingesteld dat .psp bestandjes worden geopend met paint shop pro, etc. En rechts klikken en openen, dat snap ik ook wel maar je moet dit soort bestanden gewoon met dubbelklikken kunnen openen. Net als tekstbestanden, muziekbestanden, etc. Het gaat om het omwisselen van de voorkeursinstellingen van muisgebruik. Als je nu rechts op een plaatje klikt krijg je in het menu "voorbeeld"(vet gedrukt), open, print, enz. Als je de instelling waar ik naar op zoek bent aangepast hebt is de volgorde van voorbeeld en open omgedraaid, waarbij open vetgedrukt is. Dat geeft ook aan dat de eerste actie bij dubbelklik open is, in plaats van voorbeeld laten zien. Ik heb het ooit eerder bij een vriendin na een migratie naar xp aangepast, je moet ergens aanvinken dat bepaalde bestanden bij dubbelklik geopend worden. Dat geldt voor alle plaatsjes, of het nu .psp, .jpg, .gif, etc is. Ik kan alleen niet meer vinden waar ik dat destijds hebaangepast en hoop nu dat iemand anders dat weet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.