• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Functie <> Macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat komt omdat je Private Sub heb staan in plaats van Sub.

oke, maar als ik private verwijder zijn alle routines te vinden en te draaien terwijl dat niet de bedoeling is. Daarom dus Private

Geen idee wat je met "te vinden" bedoelt, maar ik zou het zo niet gebruiken.
Maar dat geldt voor het hele project, zoals iemand eerder al eens wat minder subtiel opmerkte.

Oke, wat ik bedoel is dat het niet de bedoeling is dat de gebruikers zelf de macro's aanroepen anders dan vanuit het menu.
daarom dus een eigen menu en bijna alle routines op private.

Het bestand is een roosterprogramma en wordt door ongeveer 50 mensen gebruikt en die ook het overzicht willen en moeten kunnen aanpassen.
En die bepaalde printodrachten gebruiken.

Overigens: Heb ik iets gemist? Ik zie op pagina 1 van deze discussie verwijzingen staan naar teksten die nergens terug te vinden zijn. Zijn er berichten verwijderd?

Hai jkpieterse,
Klopt, ik had een bestand neergezet en daar kwam nogal wat kritiek op. Misschien terecht maar kan er niet veel mee. Wel met goede adviezen. Dit krijg ik gelukkig ook. Had het bestand weggehaald omdat er telefoonnummers In stonden en dat was niet de bedoeling. Moet even een uitgeklede versie maken.

Hopelijk vanavond.

Groet
Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan