• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Functieargumenten zichtbaar tijdens typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patricia0577

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2023
Goedenavond allemaal,

Ik voel mij een beetje dom met het stellen van deze vraag, ik zal wel iets over het hoofd zien maar ik kan het antwoord niet vinden.

Sinds een tijdje zie ik tijdens het typen van een formule de gevraagde functieargumenten niet meer.
Ik kon online zo snel alleen een (oud) voorbeeld vinden van de SOM formule, waar je dus inbeeld ziet dat de gevraagde gegevens zijn getal1: getal2 : enz. (zie afbeelding)
jw-excel-190.large.jpg

Nu heb ik deze uitleg uiteraard niet nodig bij deze formule maar wanneer ik formules nodig heb die ik minder vaak gebruik vind ik het wel vaak zeer handig. Of bijvoorbeeld wanneer ik twijfel of het nu eerst waarde als onwaar of als waar is in een ALS formule.

Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen, ik heb het idee dat dit ergens in een instelling zit maar ik ben al het hele jaar:p opzoek en heb het nog niet gevonden.

Enorm bedankt alvast!!

Hallo,

Ga naar "Bestand" >> "Opties" >> "Geavanceerd" >> vink dan "Formule weergeven in cellen ........" aan.
Formule in cel weergeven.png
Ik hoop dat je dat bedoelt.

Kijk eens of dit vinkje wel aan staat:

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    76 KB · Weergaven: 27
edmoor, super bedankt! Deze stond inderdaad niet aangevinkt. Ik zie nu weer wat ik wil zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan