functies a50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
hallo , ik heb een siemesn a50 mobiel en ik zou graag het volgende willen weten

1.kan je er ook nog spellen voor downloaden? (zo ja hoe?)
2. zit er ook een handsfree fuctie ? (zo ja hoe)
3. is er ook een data kabel voor? zodat je met een soort composer zelf je melodies maaakt?

alvast bedankt !

maar bij review staat dat er ewel een handsfree functie op zit en dat je er wel spellen voor kan downloaden ... over die ddatakakel staat inderdaad niets..

maar je hebt er dan toch ook software voor nodig
? waar kan je dat dan downloaden?

Mijn dochter heeft een A50 en daar zit geen handsfree op.

dus er zit geen handsfree op... maar als je zo'n datakabel hebt moet je daar toch ook software voor hebben?

en bij spellen staat er 2 geintergreerd maar dat zou dus moeten beteken dat er nog een paar op kunen?

Geplaatst door ibl
maar je hebt er dan toch ook software voor nodig
? waar kan je dat dan downloaden?

Daar ben ik niet zo in thuis

Je kan HIER wel een handleiding van je telefoon downloaden

BRON

Laatst bewerkt:
daar staat niet iets in over de spellen of je die ergens kan downloaden , software.... maar als er datakables voor zijn moet er toch ook software voor zijn?

Ik lees in de reviews dat extra ringtones alleen werken met een abbo.

ringtones is me al gelukt (prepaid) maar spellen zie ik nergens staan maar op dat review stukje van die prijsvergelijk iste stond dat dat wel mogelijk was .... maar ik zou als ik de datakabel koop ook graag de sofware ervoor willen hebben ... maar waar zijn die te koop ?

Geplaatst door ibl
ringtones is me al gelukt (prepaid) maar spellen zie ik nergens staan maar op dat review stukje van die prijsvergelijk iste stond dat dat wel mogelijk was .... maar ik zou als ik de datakabel koop ook graag de sofware ervoor willen hebben ... maar waar zijn die te koop ?

hoe hebt u die ringtones gedaan wil ik ook!!??

siemens a50 heeft ruimte voor 4 extra ringtones ...
je gaat naar siemens site en dan moet je je ff aanmelden .. je krijgt meteen 1 euro tegoed .. dat is goed voor 2 ringtones ...

suc6 !

dat werkt bij mij helaas niet

hij vraagt op gevemend hoe je wilt betalen dan doe ik waar bij staat alleen voor geregistreerde gebruiktes als ik dan op veder druk doet hij niks

greetz gompie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan