Function eregi() is deprecated in C:\wamp\waww...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seesmeel

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2010
Hoi allemaal,

Bij de installatie van een script loop ik tegen deze foutmelding aan en daaronder nog een andere foutmelding. De error log ziet er als volgt uit:

Deprecated: Function eregi() is deprecated in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 3

Deprecated: Function eregi() is deprecated in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 3

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 13

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 17

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 23

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\wamp\www....\includes\head.inc.php on line 33

Ik gebruik php version 5.3.0.

Ik heb al heel veel gezocht op internet, maar kom er maar niet uit.

Zou iemand mij misschien uit de brand kunnen helpen:confused:??

Alvast hartstikke bedankt voor de eventuele reactie:)!

Groeten,

Kees

Je script is te oud, het maakt gebruik van functies die niet meer ondersteund worden.

3 oplossingen;

- als je kunt programmeren, het script updaten en de aanroepen naar eregi() vervangen door preg_match() [ pas op de argumenten zijn ook anders, dus het is niet "zoeken/vervangen"] en controleren wat er mis gaat met die SQL resource dingen
- als je niet kunt programmeren, een ander script zoeken dat wel up to date is en zonder warnings kan draaien
- foutmeldingen onderdrukken en hopen dat het script niets vreemds doet; zeer af te raden maar het kan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan