fx 5700

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Berichten
338
Hallo,heb een probleem met mijn videokaart Aeolus fx5700 265 mb,heb UT 2004 geinstall. en toen besloten om een nieuwere videokaart te kopen.
Had een Geforce mx 440 64mb ,de nieuwe geinstall en de nieuwe driver 56.72 nvidia,maar ik krijg bij het opstarten van UT 2004 een rood en slecht beeld nu!
Heb mijn res. op 1024 x 768 staan en alles schijnt goed te lopen al zie ik nog weimig verandering in mijn beeldscherm,tenminste het is niet echt spectaculair,heeft er iemand tips? Henk
 
Unreal Tournament 2004 geeft een rood en zeer slecht beeld een Quake is zelfs geheel zwart,verder doet ie het veel goed!
 
Ligt het niet aan de instellingen van UT?
Heb je wel eerst de oude Detonator driver verwijderd?
 
Uninstall de huidige de huidige driver es via Configuratiescherm-Software.

PC ff hierna helemaal opnieuw opstarten en driver 56.72 opnieuw installen.

Voor UT2004 zou je de UT2004.ini kunnen verwijderen, welke in de /System map staat van je UT2004-directory.
 
De oude driver heb ik niet eerst verwijderd nee,zou dat het zijn?
 
Geplaatst door henk meyer
De oude driver heb ik niet eerst verwijderd nee,zou dat het zijn?

Om de kans op problemen te verkleinen, moet je de oude driver altijd uninstallen zoals dat heet. Dus niet ff gewoon de map verwijderen, nee op de juiste manier. Dus via Configuratiescherm-Software.
 
het problem begint nog steeds wanneer ik op single player klik,dan wordt alles rood,die ini bestand kan ik niet lokaliseren in het system map
 
Heb UT 2004 ff verwijderd .
Als ik Quake nu opstart krijg ik nog steeds zwart beeld met geluid,bij Ctrl-Alt -Del moet ik het programma beeindigen en staat het Taakbeeindigings prog. op een heel laag resol. Henk
 
Nou na menigmaal de spellen opnieuw geinstall.te hebben komt er nog weinig schot in de Videokaart.
Nog steeds worden de spellen slecht als het spel begint of soms in het keuzemenu al.
heb al diverse drivers binnen en heb de resol. ook al op 800x600 gehad en de kleuren op 16 bits ,wat iets hielp kon 30 sec langer in het spel vertoeven.
directx 9.0b opnieuwgeinstall,dat is het allemaal niet.
de pc loopt verder wel goed ,mijn video bestanden (muziek) doen het ook allemaal normaal.
gr Henk
 
Kan iemand mij vertellen of mijn Prossesor 1200 mhz en mijn moederbord wel geschikt zijn voor mijn Videokaart,Aeolus fx 5700? vr gr Henk
 
Je opgenoemde combinatie is zoiezo te weinig om het maximale uit je FX5700 te halen.
 
ohjee een nieuwe moederbord + processor dus!
nou mooi is dat ,wat je al niet over moet hebben om een spelletje te spelen
ff kijken wat dat kost!
en of dat veel werk is.

gr Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan