fx5200 splitsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter tijne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tijne

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
hey mensen wie kan mij helpen dat ik o ieder beeld scherm wat anders kan doen met deze kaart?

ik ken geen engels dus de site van die fx kaart snap ik niks van.

alvast heel erg bedankt.

gr tijne

om te beginnen twee beeldschermen aansluiten.

vervolgens op www.nvidia.nl de nieuwste drivers downloaden en instaleren.

dan eigenschappen voor beeldscherm->instellingen->geavanceerd->fx5200->dan kies je links nvieuw beeldscherminstellingen dan moet je bij nview dubbelbeeld zetten

en hoppa twee beeldschermen :thumb:

update: ik zie dat je hiervoor al een topic aangemaakt hebt.

welke kaart heb je nu precies ??
zit er achter op een vga(de blauwe connector) en een dvi(een witte connector)??

Laatst bewerkt:
dat heb ik gedaan maar dat werkt niet want hij ziet de twee beeldschermen als 1 en het 2de beeldscherm zou een tv moeten zijn.

het tweede beeldscherm zit op de digitale uitgang dus **** krijg ik het voor me kaar dat hij de digitale uitgang ziet als het tweede beeldscherm?

gr tijne

kan je bij die pijl die bij primair en secundair staat niet meerdere opties kiezen?

zoals beeldscherm1 en tv of beeldscherm1 en beeldscherm2 enz?

dat primar enz kan ik niet vinden nightrider.

waar zou ik dat moeten zoekken?

gr tijne

iemand nog een idee want ik wort hellemaal gek hier.

gr tijne

welke versie drivers heb je??

nvidia.jpg

heb je zoiets

edit: rustig aan niet meteen meerdere berichten.

ik probeer je te helpen, maar moet eerst een beeld krijgen van wat je precies ziet

Laatst bewerkt:
ja klopt dat heb ik maar ik kan alleen kiezen tussen analoog en s video maar niet digitaal (het is zoon wite rechthoekige aansluiting waar die andere monitor in zit)

en sorry maar ik snap er niks meer van maar heb nu wel inmiddels een driver in het nederlands gevonden gelukkig.

gr tijne

ik zit net te kijken en zie dat hij het ene beeldscherm niet goed herkent maar ik kan ook geen drivers vinden voor hem bij hp want het is een hp 1024 low emissions.

heeft een van jullie een idee waar ik een kans maak?

alvast bedankt.
gr tijne

nou hij staat automatisch al standaart monitor maar het viel me net op dat als ik 1 stekker er uit trek (van een monitor uit de grafise kaart) dat dan het andere beeldscherm feller wort dus ik ben bang dat het gewoon neit gaat werken het geheel.

is het geen betere oplosing als ik nog zoon zelfde kaart haal maar dan in pci en die er bij prik of gaat dat ook niet werken?

alvast bedankt.

gr tijne

Ik heb er verder geen ervaring mee.
Ik kan je helaas niet verder helpen.
Wat ik wel weet is dat je beter niet de stekkers eruit of erin kan doen met de pc nog aan.
Dit kan je hardware naar de vernieling helpen, dus wees daar voorzichtig mee.

oke dank je wel voor de tip dan ga ik daarlijk terug naar altranate in de hoop dat zij me verder kunnen helpen.

gr tijne

nou ik ben inmiddels terug van de winkel en wat blijkt nu de kaart die ik had is niet goed die ondersteunt het niet.

ik heb nu dus een nieuwe kaart (wat ik niet snap het is precies de zelfde nvidia geforce fx 5200 maar die kan het dus wel.)

met andere worden alles werkt nu perfect.

bedankt voor jullieh ulp.

gr tijne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan