Fysieke Geheugendump?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blaataap

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo ik zit met een ernstig probleem,

Ik kreeg zonet ineens een blauw scherm met daarop de melding dat er iets met een fysieke geheugendump was, vraag me niet wat het is maar het is wel goed mis geloof ik.

Toen starte ik mijn computer op, het deed het nog wel, en ik kan ook in Windows (2000) komen, maar dan hoor ik opeens een geluid uit mijn kast, soort hoog zoemgeluid ofzo en dan bevriest mijn computer... ik snap er echt helemaal niks van!

Wie kan mij vertellen wat dit is en wat ik hieraan moet doen? Of kan ik beter even bij iemand langsgaan die computers repareert of iets dergelijks?

Bedankt,

Willem-Aart.

Uninstall Windows en gooi d'r linux op, dat helpt.

Hmm ;)... iemand nog een ander id?

Ik vind dit redelijk ******* eigenlijk.

Ik heb geen flauw idee.. tempuratuur? Dat zou ik niet weten.

'PC Health Status', 'Hardware Monitor' ofzo.. Gebruik anders een progje als SpeedFan.

Geplaatst door Steve
'PC Health Status', 'Hardware Monitor' ofzo.. Gebruik anders een progje als SpeedFan.

In m'n BIOS kan ik het echt niet vinden, en in Windows kom ik dus ook niet meer... hij start nog wel op, zelfs ook de grafische modus maar als ik dan ingelogd heb crasht het.

Hmm volgens mij werkt alles weer ;). Het zal wel m'n schijf geweest zijn die achterover hing... :confused:.. Mocht het toch nog weer voorkomen dan reply ik weer in dit topic.

BEDANKT BREEZER!!!!

Cya!

Hier alsnog mijn temps..

Bijlagen

• steve.jpg
    steve.jpg
    29 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan