géén animaties in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemoon

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
59
Vanuit verschillende sites probeer ik animaties (via kopiëren)in Outlook Express op te nemen. De ene keer lukt het wel - met een andere site lukt het niet: ik krijg dan een wit vlak met een klein rood kruis.
Wie geeft mij raad? Wat is er toch mis?
 
Welk formaat zijn de plaatjes...maak er eens een gif of jpeg van voor je gaat versturen.
Lukt het dan wel?

H
 
Hoe weet ik of het een jpg of gif is? Het animatieplaatje staat op een site - probeer ik 'opslaan als' dan kan dat alleen als bitmap. Vreselijk. Dus ik kopieer alleen maar naar OE en dat lukt niet. Hoe nu verder?
 
Dit kan je zien in de eigenschappen[properties].
 
Verwijder eerst de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Kijk dan of je dat plaatje nu wel als gif kan opslaan, maar soms is het gewoon een bmp en kan je er niks mee.
 
Laatst bewerkt:
Gezina! Niet te geloven! Je hebt mijn probleem opgelost. Nog één vraagje: hoe kunnen tijdelijke internetbestanden op het opslaan van bewegende gifjes invloed hebben? Ben al lang blij, hoor, maar nog stinknieuwsgierig. Alvast veel dank, Annemoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan