Géén printer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

necropolis

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
start-->uitvoeren-->services.msc

Ik heb dus géén printer aangesloten op myn pc.

Kan ik gerust deze service uitschakelen ?

Print Spooler:
Noodzakelijk voor het afdrukken van documenten op een printer. Is er geen printer aangesloten, dan kan deze service eventueel worden uitgeschakeld. Het is dan niet meer mogelijk printers toe te voegen. Is er een printer geïnstalleerd, dan staat er mogelijk een daarbij behorende service in het overzicht. Het is beter deze ongemoeid te laten.

Je kunt hem uitschakelen, maar ook op "automatic" zetten... dan wordt hij pas ingeschakeld zodra een programma er om "roept"....

Je kunt hem uitschakelen, maar ook op "automatic" zetten... dan wordt hij pas ingeschakeld zodra een programma er om "roept"....

Handmatig is dat ni beter, ik lees als je automatisch insteld dat ie zowiezo door windows mee wordt opgestart ?

Laatst bewerkt:
Handmatig is dat ni beter, ik lees als je automatisch insteld dat ie zowiezo door windows mee wordt opgestart ?
Klopt.
Als je op de service dubbelklikt kun je in het venster het opstart-type wijzigen. Als deze op automatisch staat wordt deze dus (je raad het al) automatisch opgestart. IMO kan je die gewoon op 'handmatig' zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan