G Data Programmaversie: Niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ereinion

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Beste mensen,

Ik heb een betaalde licentie voor G Data TotalCare.
Sinds vanacht staat er bij update > programmaversie. Hierachter staat: Niet beschikbaar.

Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

Hier een screenshot voor de verduidelijking.
Bijlage.jpg

Je ziet er naast staan: Bijwerken (mét zo'n "extra rechten benodigd" schildje erbij).
Ik heb je pakket niet, maar ik zou vermoeden dat als je op Bijwerken klikt en dan Doorgaan klikt op de vraag of het met extra rechten mag worden uitgevoerd je wél een volledig overzicht zou moeten krijgen.

Tijs.

Je ziet er naast staan: Bijwerken (mét zo'n "extra rechten benodigd" schildje erbij).
Ik heb je pakket niet, maar ik zou vermoeden dat als je op Bijwerken klikt en dan Doorgaan klikt op de vraag of het met extra rechten mag worden uitgevoerd je wél een volledig overzicht zou moeten krijgen.

Tijs.

Dat update hij steeds het zelfde update.
Zal ik anders de G Data klantenservice vragen?

Als normale gebruikersacties (zoals klikken op Bijwerken) geen verbetering bieden, dan zou ik zeker de vraag inderdaad bij de G Data helpdesk/klantenservice gaan stellen.

Tijs.

Als normale gebruikersacties (zoals klikken op Bijwerken) geen verbetering bieden, dan zou ik zeker de vraag inderdaad bij de G Data helpdesk/klantenservice gaan stellen.

Tijs.

Het probleem is opgelost.
Er was een bestand niet geïnstalleerd vandaar

Fijn dat het opgelost is, en bedankt voor de terugmelding. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan