g force 4 mmx gebruikers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
563
Hallo,

Ik ben op zoek naar gebruikers van de G force 4 mmx videokaart die ook gebruik maken van hun tv out optie. Ik wilde aan hun vragen welke drivers zij gebruiken. OP dit moment gebruik ik de versie 27 drivers + wdm voor win xp gedownlaod van www.nviadia.com Echter wanneer ik wil upgraden naar een hogere versie werkt dit goed. Echter wanneer ik dan mijn tv out gebruik is mijn scherm blauw/groen. Je ziet dus geen beeld als je begrijpt wat ik bedoel. wanneer ik die versie 27 gebruik werkt mijn tv out prima.

Heeft iemand hier ook een keer ervaring mee gehad en wat kan ik het beste doen om het op te lossen.

Als iemand een scherm afdruk van mijn instellingen nodig heeft moet je het ff zeggen dan maak ik die ff

alvast heel erg bedankt.

knackje
 
heb zelf niet die kaart.

wat ik je wel kan meedelen dat nieuwer niet altijd beter is.

dat geldt dus ook voor software.

als drivers goed werken is er eigenlijk geen reden voor een update.

de nieuwste drivers zijn voor de nieuwe directx en functies van de laatste videokaarten.

bij jouw kaart zal je in snelheid geen verschil merken.

gewoon de versie gebruiken die werkt dus.

pe.
 
Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Echter de versie ik nu gebruik is al behoorlijk oud en dat ga ik nu echt merken b.v de demo van slinter cell wil niet werken i.v.b driver probleem. Ook het programma 3d mark 2003 wil niet werken van wege een driver probleem.

Ik hoop daarom dat iemand anders dan misschien een oplossing heeft.

bedankt

knackje
 
de driver is niet oud maar de kaart is oud.

zowel die nieuwe demo als 3d2003 maken gebruik van directx 9.

er zijn maar een paar kaarten die dat volledig ondersteunen.

vandaar de foutmeldingen.

3d2003 zal werken na installatie van directx 9 maar een demo die er speciaal voor gemaakt is geeft foutmeldingen over de kaart.

heeft niets met drivers te maken.

pe.
 
Ok Ik geef je helemaal gelijk over je uitleg die je me gaf. echter zullen er dadelijk spellen komen die echt een driver update verlangen. Dat moet toch kunnen.

Heeft er op dit forum dan echt niemand een G force 4 mmx en maakt gebruik van zijn tv out en die een hogere versie driver gebruikt dan de 27 serie?

Reageer even als je wil is echt een rot probleem voor mij

bedankt

knackje
 
Laatst bewerkt:
Zijn er zoveel help.nl gebruikers en heeft niemand verder een g force 4 mmx kaart en die gebruikt maakt van een tv out?

Kan me toch niet voorstellen. wil alleen ff weten welke driver je gebruikt en misschien welke instelling je anders insteld dan ik doe

groeten knackje
 
Ik heb een GF4mx 440 met tv-out die ik ook gebruik voor de films. Gaat prima. Driver versie de 41.09
 
Bedankt voor je reactie. Is die driver van jouw ook gecertificeerd en heb je daarnaast ook nog wdm drivers van n viadia geinstalleerd. Gebruik je ook 1 beeldscherm en 1 tv toestel te gelijker tijd of gebruik je deze apart van elkaar. en staat dus telkens 1 apparaat software matig niet in gebruik. Als je begrijpt wat ik bedoel.

groeten knackje
 
ik gebruik ze dwars door elkaaren tegelijkertijd, meestal als uitgebreide desktop. Het maakt me niet uit of drivers gecertificeerd zijn of niet, microsoft moet niet zo zeuren.
 
hoi hoi

Heb je misschien wel een idee waar mijn probleem aan zou kunne liggen. Ik heb zelf echt geen idee meer waar ik moet zoeken. zodra ik een driver update doe gaat het verkeerd met mijn tv out.

groeten knackje

p.s heb je daarnaast ook nog apart wdm drivers geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Alleen de 40.72 gebruiken. de nieuwe zijn bagger. problemen met tv out enz.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan