G15 v2 Modden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheetah11

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Hallo allemaal,

Ik heb 2~3 jaar geleden een g15 v2 gekocht, ik ben er nog steeds erg blij mee, maar ik toch graag de kleur veranderen, of iig wat helder maken.
Dus ik dacht, ik koop een rgb led strip, en pomp die erin, maar hier heb ik totaal geen ervaring mee. Ik denk dat ik er een op Dealextreme ga
kopen want die zijn lekker goedkoop :) maar ik weet niet hoe ik dat allemaal moet doen. Het liefst heb ik een strip met een usb aansluiting,
waarbij je de kleur en alles gewoon kan aanpassen op je computer. Ik denk dat dit ook best mogelijk is, maar ik heb nog niks gevonden,
heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan hij mij helpen??
Bedankt!

Oh, en trouwens alsjeblieft geen reacties van: Had dan een g19 gekocht, of een g510... want ik heb hem gekregen, en dus niet zelf uitgezocht.

PS: weet iemand waar je goedkoop een muis zoals Roccat kone kan krijgen? waarbij je de kleur dus kan veranderen? misschien ben ik daar een beetje
verslaafd aan maar boeie, 60 euro is nog al veel voor een muis.

@Cheetah11: Welkom op Helpmij...

Je 2de bericht verwijderd. Dit zie ik als een niet toegestane bump. Binnen een half uur al vragen of niemand een idee heeft is niet nodig (lees: niet toegestaan)
Besef dat dit een vrijwilligersforum is en een beetje geduld een schone zaak is.;)

oh sorry, ik ben net nieuw.
maar aangezien hij al bijna onder aan de pagina is, denk ik niet dat iemand nog gaat reageren :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan