G2570 inktvensters blijven donker

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
783
Ik heb een Canon Pixma G2570.
De inktnivo's zou ik via de venstertjes aan de voorzijde van de printer moeten zien, maar deze zijn alle 4 donker.
Zie ik iets over het hoofd of wordt het pas zichtbaar als het nivo onder een bepaald level is gezakt?
De handleiding vermeld hierover helemaal niets, alleen dat ik "de inktniveau's via de vensters kan controleren"...
 
Laatst bewerkt:
Ja er zit inkt in, we printen er gewoon mee. En er zit geen folie overheen.
En wat bedoel je met de inktlamp is off bij andere modellen? Dat is voor mij niet helemaal duidelijk
 
Waarschijnlijk een ingebouwde LED. Kijk eens of je softwarematig de niveaus kunt vaststellen. In de software zitten vaak heel veel tools en een uitgebreide help. Ik heb geen handleiding van de Canon Pixma G2570 en ook geen Canon printer.
 
Ik heb op de site van Canon (community) gelezen dat (weliswaar bij andere printers dan de G2570) de lampjes gaan branden als het inktnivo laag is. Zodra vervangen van de inkt nodig is gaan de lampjes knipperen. Ik heb mijn vraag inmiddels ook bij de community gepost, wacht hun reactie af.
 
In standby modus wordt er geen status getoond. Je moet de knop B indrukken om de kleur status te zien en voor zwart knop C.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan