Gaat deze video kaart in mijn computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion078

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Hallo,

Ik had even een vraagje voor dat ik deze videokaart aanschaf, pas deze EVGA GeForce GTX560 SuperClocked in mijn computer. En zal hij dan optimaal werken?

Specificaties van deze videokaart.

Maximum resolutie 2560 x 1600 pixels
Graphics adapter family NVIDIA
Grafische processor GeForce GTX 560
Processor-kloksnelheid 850 MHz
Shader clock 1700 MHz
Resolutie (maximum digitaal) 2560 x 1600 pixels
Resolutie (maximum analoog) 2048 x 1536 pixels
Ondersteuning voor parallel processing SLI

Dit zijn mijn computer specificaties ('Acer Aspire M5640')

- Microsoft Windows 7 (build 7600), 32-bit-
- Nvidia GeForce 8800 GT
- 2x Intel(R) Core(TM) Duo CPU E8200 @ 2.66GHz
- RAM 2 GB Werkgeheugen
- 1 Terabyte Harddisk
- 8x Usb poort

Dus ik wil die GeForce 8800 GT met die GeForce GTX560 SuperClocked vervangen, zou dat kunnen?

Of weten jullie meschien een betere videokaart voor de prijs van € 175,99 (GTX560 @ Dynabyte)

Ik ben van plan om er meer RAM geheugen in te zetten mocht dat het probleem zijn, zit te denken om er 8 GB RAM geheugen van te maken.

Met vriendelijke groet!
Dion

Laatst bewerkt:
Dat zou moeten lukken hoor, maar om er perse 8 gb ram van te maken is een beetje overkill.
met 4gb kom je ruim toe. Maar jouw keuze natuurlijk, kijk wel dat je zeker gebruik maakt van dual channel

Achjah ik wil een nieuw online spel Star Wars: The Old Republic spelen en die is nog wel veel vragend qua hardware =]

Hoi,

Op zich zou het wel kunnen kijk wel even of je voeding hem trekt en voor 8 gig geheugen zal je ook een win 64 bits versie moeten installeren;) En kijk even of hij wel in de kast past.

niet ZO veelvragend hoor. Zelfs op high settings belast het nauwelijks een moderne kaart. Het gebruikt ook niet super veel geheugen. Aan de andere kant geheugen wordt bijna weggegeven op het moment, dus kun je dat ook wel gewoon doen.

Idd 300 Watt zal wat weinig zijn voor dergelijke videokaart, zou opteren voor een 500 of 600 Watt voeding. En wat ik idd ook overlezen had was het 32 bit os dat maar max 3.25gb ram geheugen ondersteunt, dus als je er 4 insteekt zal je os er effectief maar 3.25 van gebruiken.

Dit gaat je 'aankomende' grafische kaart alleen wel zeer beperken, je hebt een niet al te snelle processor voor op 't moment en je moederbord is waarschijnlijk ook al wat verouderd. Ook is deze kaart erg snel om Star Wars : The Old Republic te gaan spelen, voor 100 euro kan je makkelijk een kaart kopen die dat spel vrij aardig kan draaien. Zo'n dure grafische kaart is niet van belang als de rest van je computer hem alleen maar beperkt, in jouw geval zou ik dus voor een andere kaart gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan