Gaat dit werken? Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
pc.PNG

Hey ik heb een vraag ik wil 2 beeldschermen van 29 inch hierop aansluiten beide hdmi. Kan ik een converter voor kopen van dvi naar hdmi en ze dan beide aansluiten? En is de intel graphics card hier sterk genoeg voor?

Met vriendelijke groeten.
 
Vraag 1 ja en vraag twee, weet ik niet zeker, maar ik neem aan van wel.
Kijk hier even onder het kopje graphic en dan met name het laatste regeltje. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je ermee denkt te gaan doen...
Het kan wel maar andere taken als webbrowsen en email kom je aan die geïntegreerde Intel® HD Graphics 530 tekort.
Deze chip kan volgens de reacties op internet geen 2 schermen op 1080p volwaardig aansturen.
Zelf heb ik een losse kaart in het systeem dus de geïntegreerde chip ( i7 6700k ) nog nooit getest.
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier even wat die graphics zo ongeveer voorstellen.
In het rechter gedeelte van het scherm tref je de "kaart" aan onder de class 3 "kaarten" (ongeveer in het midden).
Linker kolom naar beneden scrollen, dan lees je allerlei info over de chip (videokaart) én over de games die de chip al dan niet oké aankan.
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik een externe video kaart heb met 1 hdmi en een moederbord met een hdmi ingang dan zou ik het gewoon moeten kunnen draaien met 2 beeldschermen van 29 inch?
 
Ehh, NU gaat het ook draaien met 2 schermen (zonder dat je een externe videokaart koopt). Ik dacht dat dat uit het linkje van bericht 2 duidelijk zou worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan