gaat niet verder met downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

paswen2002

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2003
Berichten
9
Hoi Allemaal

Een probleem. Nadat ik mijn besturings systeem windws 2000 geupdate heb met SP4 en diverse patches van microsoft. Kan ik niets meer downloaden. Dwz hij gaat even maar dan gebeurt er niks meer met de download. Tevens heb ik internet explorer 6 SP1 gedownload. Alle spyware is verwijderd en zelfs het blaster virus is nergen meer te vinden. Heb zelf een ADSL aansluiting. Wie o wie zou me kunnen helpen met dit probleem??


Groetjes
Pascal

PS, heb dezelfde update op mijn laptop gedraait en daar is het probleem exact het zelfde
 
Hoi

Ja inderdaad, de normale downloads doen het niet.
Ik heb het gevoel dat het aan het nieuwe service pack 1voor internet explorer 6 ligt. Nog iemand met diezelfde ervaring. !!!
Heb nu IE 6 met SP1 totaal verwijderd en de eerste versie van IE6 weer opnieuw geinstalleerd en nu doen de downloads het wel...!!!

Groetjes
Pascal

PS maar wil hem wel aan het werken hebben met het nieuwe service pack !!!!!!
 
Toch een probleem met sp 4
Ik had sp-4 NL geinstalleerd en wat blijkt ik kan niet meer downloaden !!!
Dacht eerst dat het aan de internet explorer 6.0 lag maar ben terug gegaan naar versie 5.0 en daar had ik hetzelfde probleem !!!
Dus bij mijn weten ligt dat aan SP4
Heeft iemand hier het zelfde probleem gehad?
En hoe kan ik SP4 verwijderen ???
 
Kun je SP4 niet gewoon via configuratiescherm, software, verwijderen? In xp zie ik wel die SP staan daar.
 
Hoi

ja dat dacht ik ook in eerst instantie maar het probleem is dat ik de de oude bestanden niet heb laten archiveren bij de setup van SP4

En daarom staat hij waarschijnlijk niet in het lijstje

Groetjes
Pascal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan