gadget Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo Allemaal,

Ik heb een tijd geleden een schreenshot gezien van een gadget voor windows 7 maar ik weet niet meer hoe hij heet en waar ik die van kan downloaden
En gaat om de gadget wat apple ook heeft op de macbook namelijk in het midden onderaan op beeldscherm zo dingejte waar iconntjes instaan en als je daar met de muis overbeweegt dat hij naar links of rechts beweegt.

Weet iemand wat ik bedoel en waar ik die kan dowenloaden want wil die eens proberen om minder iconntjes op het buroblad te krijgen.

Groetjes Rene
 
Dit lijkt er erg op: klik

En dit kan je anders eventueel ook doen wanneer je heel je windows als mac eruit wil laten zien: klik

Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee in ieder geval.
 
Heey bedankt voor jou twee goeie antwoord.

Alleen op de bovenste link zie ik niet echt wat ik bedoel maar ik kan me vergissen.
Om windows als mac te laten uitzien kan ik wel eens proberen.
 
Als ik hier: klik kijkt bij meer informatie van de eerste link, dan laat de website volgens mij duidelijk de menu bar functionaliteit zien. Als dat niet is wat je bedoelde heb ik het verkeerd begrepen.
 
ik heb hem geinstalleerd klopt inderdaad dat bedoelde ik alleen werkt het niet goed met de free versie als je op het icoon start klikt opend ook het start menu van de taakbaalk zal wel zo horen ik kan geen iconen toevoegen eraan
 
Voor zover ik kan zien moet je het programma even los openen, en daar kan je icoontjes e.d. toevoegen.

Nogmaals, ik heb er zelf geen ervaring mee...
 
Klopt ik had gewoon van buroblad er in gesleept en dat werkt goed.
Ik heb ook de 2 link van jou geprobeerd om het uiterlijk naar een mac book te zetten en dat werkt tot nu toe prima geen enkel probleem en het zit het zelfde uit als de mac alleen opstart scherm van windos 7 komt wel daarna komt het mac opstartscherm zoals een echta mac book die je aanzet.
Bedankt voor de twee goeie antwoorden en mac uiterlijk ziet echt super uit. die hou ik ook.
 
Ok, mooi dat je vraag zo beantwoord is ;) Dan kan je je vraag op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan