gain/gator

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
857
ik ben er achter gekomen dat er gain/gator op mijn pc
staat.
ik vermoed dat het van kazaa is of van divxprobungel.
ik heb adware en spybot er overheen gedraait gator is er af
:confused: al denk ik niet dat hij er hele maal af is
en gain vind hij niet.
toen ben ik gewoon naar start>>zoeken>>allebestanden en mappen>>ik typte daar ''gain'' in.
hij vond mappen en een .exe bestand van gain.
allebij weg gegooit.
maar is het nu weg en moety dat zo is er een oplossing voor of meer informatie?????:confused: :rolleyes:


grtzz..pim:)
 
Hoi , ik had ook last van die Gator , en heb hier op helpmij , ook een optie gekregen om ook gator uit het register teverwijderen ,daarna was ik helemaal van die gator af .

Ga naar start-uitvoeren-regedit en klik op deze computer. Druk daarna op ctrl-F en zorg ervoor dat de waarden, sleutels en gegevens aangevinkt zijn en zoek het woordje gator. Zodra hij het woordje vind, dan druk je op delete op je toetsenbord. Druk daarna op F3. Hij gaat dan weer zoeken. Zodra hij er weer een vind, dan druk je op delete weer. En zo ga je door, tot hij aangeeft dat hij niets meer gevonden heeft. En je probleem is dan over.

Greetz Lazzaro:)
 
ik vulde in bij zoeken '''gain'' en kreeg het bestandje dat op het plaatje is te zien.
kan dit weg?
 
Het advies van M@rio opvolgen is een stuk veiliger dan zelf in het register gaan rommelen! Wil je dat laatste toch doen, maak dan alsjeblieft eerst een back-up van het register en/of (als je Windows ME of XP hebt) een herstelpunt aan. Je wilt niet weten welke ellende kan ontstaan als je iets verkeerd doet in het register.

Ik zie trouwens geen plaatje.
 
Geplaatst door rhcp
ik vulde in bij zoeken '''gain'' en kreeg het bestandje dat op het plaatje is te zien.
kan dit weg?
ik ook niet:confused: .
maar het is opgelost.
en nu maar hopen dat het niet terug komt:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan