galaxy ace 2.3.5 orginele versie terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyl

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
ik heb op mijn galaxy ace android 4.4 geinstalleerd , nu zou ik graag terug de orginele android 2.3.5 installeren op mijn ace is dat mogelijk ?

ik zou dus graag terug de orginele versie terug hebben zodat ik ook weer kan updaten via kies.

alvast bedankt

Dan had je hem moeten backuppen, nu moet je een backup-image op internet zien te vinden. Ik weet niet of dat dat zomaar gaat lukken.

ok thx , moest iemand toch nog een oplossing weten (het was android 4.04 inplaats van 4.4)

is toch raar vind ik dat je gewoon op internet iets kan dowloaden dat je gewoon op je geheugenkaartje zet installeerd en android 4.0.4 hebt
gewoon de orginele android 2.3.5 installeren lukt dan weer niet :( of is dat normaal

groetjes

Heb je al eens op XDA gekeken of je daar een orginele versie kan vinden? Ik heb zelf een galaxyS 1 en daarvoor zijn wel gewoon orginele versies te vinden die je dan kan flashen en daara kunt updaten via kies.

satshow , heb je mss een linkje van XDA , ik ken dit niet , maar wil het graag uitzoeken

alvast bedankt

nu staat er 2.3.6 met een ander kernelversie en buildnummer sangingerace*sl2
maar dat is ook niet de orginele software zoals ik hem kocht denkik ?

ik had graag alles terug orgineel zodat ik ook via kies terug kan verbinden en contact maken
als ik denk dat ik de orginele heb is de link verwijderd :(

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
ik ben weer wat verder , ik heb via *#06# mijn csc nr gevonden en daarna via *#272#imei nr # ondekt dat mijn csc code op ser staat , alleen kenners zullen dit waarschijnlijk begrijpen maar zitten hier ook mensen die weten hoe ik dit kan veranderen in bv pro ofzo zodat ik via kies weer updates kan binnen halen ?

ik kende verleden week nog niets van dit alles ik heb al heel wat uren dagen zitten zoeken :eek:

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan